Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Тренінг формування особистісних новоутворень у студентів-психологів(2001) Міненко, Ольга Олександрівна(uk) В статті подано тренінг особистісних та професійних новоутворень у студентів-психологів. Розкриваються теоретичні засади даного тренінгу, методологічною основою яких є філософія конструктивізму, теорія психологічної герменевтики та концепція особистісної зміни, та пропонуються практичні розробки автора щодо означеної проблематики.Документ Роль діалогу у формуванні толерантності психологів(Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.Документ Психологічний аналіз чинників кризи підліткового віку(Аксіома, 2010) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми переживання підліткової кризи. Обгрунтовується можливість формування у підлітків конструктивної конфліктності як здатності знаходити адекватні способи розв’язання протиріч кризового періоду.Документ Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дьяконов, Геннадій ВіталійовичУ статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.Документ Стресостійкість як необхідна умова професійного становлення молодого спеціаліста(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Мельничук, Ірина ЯрославівнаДокумент Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Shishova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти.Документ Формування комунікативної компетентності в процесі професійної підготовки майбутніх психологів(Львівська педагогічна спільнота, 2017) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Підготовка ровесників-фасилітаторів як засіб запобігання конфліктам у підлітковому віці(2018) Близнюкова, Олена МиколаївнаДокумент Психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі профільного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulichny, Igor Lyubomyrovich(uk) У статті розглянуто психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками з урахуванням особливостей профільного навчання. Охарактеризовано етапи проектування професійного становлення особистості, виокремлено підмодулі психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи. Визначено умови професійного самовизначення школярів в умовах профільного навчання.Документ Значення та роль асертивністі в становленні особистості юнацького віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Мельничук, Сергій Костянтинович; Мельничук, Сергей Константинович; Melnichuk, Sergey Konstantinovich(ua) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в студентів як умови ефективної комунікації.Документ Місце та роль креативності в процесі індивідуалізації та соціалізації особистості юнацького віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Мельничук, Сергій Костянтинович; Melnychuk, Sergiy Konstantinovich; Мельничук, Марія Юріївна; Melnychuk, Maria Yuriivna(uk) В статті проаналізовано різні аспекти процесів соціалізації та індивідуалізації особистості, розглянуто основні теорії взаємозв’язку цих процесів. Висвітлено особливості організації та результати дослідження взаємозв'язку індивідуалізації та соціалізації в процесі розвитку. Надано рекомендації для роботи зі студентами, щодо сприяння їх індивідуалізації та визначено шляхи оптимізації та гармонізації процесів соціалізації та індивідуалізації, запропоновано.