Перегляд {{ collection }} за Автор "Kotelianets, Natalka Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiivna; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталка Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna(uk) У статті аналізуються педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо змісту основних категорій духовно-морального виховання та шляхів їх формування у процесі гармонійного розвитку та виховання особистості дитини в контексті гуманістичної педагогіки, ґрунтуючись на пріоритеті загальнолюдських цінностей, любові до дитини, повазі до її внутрішнього, духовного світу. (ru) В статье анализируются педагогические идеи В. А. Сухомлинского по содержанию основных категорий духовно-морального воспитания и путей их формирования в процессе гармоничного развития и воспитания личности ребенка в контексте гуманистической педагогики, основываясь на приоритете общечеловеческих ценностей, любви к ребенку, уважении к ее внутреннему, духовному миру.Документ Методологічні основи формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталья Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna(uk) У статті розглянуто проблему формування технологічних умінь у дошкільників в теорії та практиці дошкільної освіти, розкрито сутність понять «технологічні уміння», «технологічна діяльність» відповідно до старшого дошкільного віку обґрунтовано методологічні основи, формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку, виявлені оптимальні засоби та методи формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку.Документ Проблема формування загальнотрудових умінь в спеціальній педагогіці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Котелянец, Наталья Валерьевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna; Kotelianets, Natalka Valeriivna(ua) Формування трудової діяльності, успішність якої залежить від того, наскільки учні оволоділи знаннями й уміннями, важливе для будь-якої професійної діяльності, є одним з пріоритетних напрямів виховання й розвитку молодших школярів. До складу загальнотрудових умінь належать не тільки конкретно-трудові вміння, а й узагальнені. Планування, як психічна функція, з'являється й розвивається у дітей в їх предметній діяльності. Велике значення в цьому розвитку має оволодіння дітьми вимови. У предметній діяльності, де створюються умови для планування роботи, дитина може перевірити правильність складеного плану. У міру виконання тієї чи іншої роботи учні на кожному етапі мають можливість практично співвідносити отримані результати з поставленою метою й умовами. Автори підкреслюють, що, таким чином, предметна діяльність не тільки сприяє виникненню цілеспрямованих планомірних дій, які супроводжуються промовою, а й служить фактором розвитку «планування» думки. Ключові слова: формування трудових умінь, конкретно-трудові вміння, загальнотрудові вміння, трудове навчання, учнів молодших класів, планування, розвиток мови.