Перегляд за Автор "Khomenko, T."
Документ До питання про компетенції та поведінку вчителя іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, T.; Khomenko, T.(ua) У статті розглядаються основні компетенції вчителя іноземних мов (особистісна, соціально-комунікативна, виховна, фахова, дидактично-організаційна) та його поведінка (мовленнєва та немовленнєва) з огляду на їх роль та значення у реалізації завдань освітнього процесу з іноземної мови та засвоєння учнями іншомовного матеріалу на уроці. Автори акцентують увагу на необхідності врахування особистісних професійних якостей вчителя іноземної мови та його вмінні реалізувати мовленнєву та немовленнєву поведінку на уроці як таких факторів, які мають безпосередній вплив на зацікавленість учнів у вивченні іноземної мови, на успішне оволодіння ними основними мовленнєвими вміннями, на ставлення до предмету «іноземна мова» та на бажання подальшого самостійного удосконалення набутих навичок та вмінь.Документ Мовна картина світу давніх германців: лексико-семантичний аспект(2020) Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, T.(uk) У статті розглядаються питання лексико-семантичних особливостей мовної картини світу давніх германців. Вона містить витоки мовних картин світу в культурі багатьох народів сучасності. Мовну картину світу створюють вербалізовані культурні смисли. Мовна картина світу є зображенням в мові цілісного світу, людини в ньому та видів її діяльності. Античні автори вказують, що центральною діяльністю давніх германців була військова справа. Докази цього можна знайти і в мові. В усіх сегментах мовної картини світу германців наявні лексико-семантичні одиниці, пов’язані з воєнними діями та їх наслідками.Документ Робота з віршами на уроці німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, T.; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, T.(uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.Документ Робота з віршами на уроці німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, T.; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, T.(uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.Документ Фонетичний принцип орфографії як фактор реформування правопису німецької мови(КОД, 2019) Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, T.(uk) У статті розглядається фонетичний принцип як основний принцип сучасної німецької орфографії. Аналізується зміна в розумінні цього принципу: відповідність звуку і букви; потреба в правилах написання, сучасне розуміння як принципу передачі алофонів на письмі. Вважається, що правопис німецької мови побудований на фонетичному принципі. Були проаналізовані пункти реформи правопису, пов’язані з його застосуванням. Їх виявилося небагато: відповідність голосних та приголосних звуків літерам; написання слів з -ss-, -ß-; написання адаптованих в мові іноземних слів.Документ Філологічна освіта учнів на уроці німецької мови(2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, T.; Khomenko, T.(uk) У статті розглядається питання філологічної освіти учнів на уроці німецької мови. Акцентується увага на важливості розширення філологічного кругозору учнів у процесі реалізації навчальних цілей засобами німецької мови. Підкреслюється важливість засвоєння учнями старших класів філологічних знань з таких аспектів мови, як історія німецької мови, теоретична фонетика та лексикологія, для успішного вирішення навчальних завдань та для реалізації розвивальної мети. Оскільки засвоєння окремих аспектів філологічних наук сприяє розвитку у старшокласників правильного уявлення про природу мови та сприяє удосконаленню логічного мислення.