Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Трифонова, Олена Михайлівна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 76
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Studying of lenses and their properties
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Трифонова, Олена Михайлівна; Trifonova, Olena Mihailovna
    (UA) В статі розглядається експериментальна методика навчання поширення світла у лінзах, призмах, плоских пластинках та у посудині з водою.
  • Ескіз
    Документ
    Активні методи навчання у науково-педагогічній спадщині І. Є. Тамма
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єкименкова, Ольга Валентинівна; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Однією з проблем сучасної освіти є пасивне навчання. Серед вчителів спостерігається тенденція навчати за допомогою традиційних методів, тобто вчителецентрований підхід. Освітні ж дослідження показують, що для розвитку ґрунтовного розуміння предметів, потрібно застосовувати інтерактивний або активний методи навчання, надавати перевагу особистісно-орієнтованому підходу. Ця проблема не нова. Ігор Євгенович Тамм у своїй педагогічній діяльності використовував саме активні методи навчання, хоча на той момент це питання не так широко обговорювалось в методичних колах. Ефективністю його методів навчання можна вважати велику кількість послідовників І.Є. Тамма, які досягли колосального успіху в науці. Методика Тамма актуальною є і нині.
  • Ескіз
    Документ
    Аналітичний підхід до формування нормативної бази освітньої підготовки студентів
    (РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2023) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (ua) Ефективність управління освітнім процесом у значній мірі залежить від структурно-логічної взаємодії змісту та структури навчальних дисциплін. Тож виникає потреба науково обґрунтованого підходу до організації освітнього процесу. У статті на основі узагальненого графового зображення процесу управління освітнього процесу засоба ми стандарту спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), освітньо -професійної програми, навчального плану побудовані моделі формалізованого підходу до аналізу інтегральної, загальних і фахових компетентностей, навчальних досягнень спеціальності, що дозволяє структурувати нормативні документи у вигляді трикомпонентної структури: вхідний вплив; вихідний вплив; об’єкт. Розглянуто методику дворівневої кількісної та якісної оцінки взаємозв’язків у окресленій структурі. Приведена контент-аналітична методика оцінки термінологічної оцінки взаємозв’язків у змісті нормативних документів, зроблено певний акцент на методику оцінки смислового взаємозв’язку на основі теоретичних основ теорії графів.
  • Ескіз
    Документ
    Богданівський учитель
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    У статті розглядаються основні принципи трудового навчання та виховання визначені, які директором Богданівської середньої школи І. Г. Ткаченком.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення методичної підготовки компетентного вчителя фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Вимоги до методичної підготовки вчителя фізики є важливою складовою частиною його компетентності. В даній статті зроблено аналіз та запропоновано удосконалення до структура методичної підготовки майбутнього вчителя фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язки принципів науковості та наочності в умовах кредитно-модульної системи навчання квантової фізики студентів вищих навчальних закладів
    (2009) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) У дисертації розроблено методику навчання новітніх понять квантової фізики у вищих педагогічних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи. Зміст та структуру розділу «Квантова фізика» досліджено з позицій забезпечення реалізації принципів науковості та наочності на основі системного підходу та технології структурно-логічного аналізу навчального матеріалу. Обґрунтовано його побудову на основі логічного упорядкування змісту навколо фундаментальних і наскрізних понять та доповнення розглядом новітніх понять. Визначено методи, прийоми, форми і засоби навчальної діяльності з урахуванням раціонально-логічних та емоційно-ціннісних основ навчально-пізнавальної діяльності студентів. Встановлено, що доповнення змісту курсу загальної фізики новітніми поняттями та накреслення шляхів реалізації принципів науковості та наочності в експериментальному відтворенні фізичних понять сприяє вищому рівню засвоєнню навчального матеріалу та розвитку якостей особистості майбутнього вчителя фізики. Експериментально доведено ефективність теоретичних і дидактичних засад розробленої методики навчання для формування фізичних знань з квантової фізики в умовах кредитно-модульної системи навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв’язок еволюції технологій архітектури обчислювальних систем та сучасної наукової картини світу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі взаємозв’язку і впливу еволюції технологій архітектури обчислювальних систем та сучасної наукової картини світу.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення квантової фізики згідно вимог принципів науковості та наочності
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) У статті розглядається проблема реалізації принципів науковості та наочності при вивченні квантової фізики у вищих педагогічних навчальних закладах та середніх школах.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення наукової спадщини І. Є. Тамма та формування екологічної компетентності у майбутніх учителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Олійник, Іван Миколайович; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування екологічної компетентності майбутнього вчителя фізики під час вивчення історії фізики в педагогічному вищому навчальному закладі. В статті розкрито можливості екологізації змісту окремих предметів у процесі підготовки вчителів фізики. Акцент зроблено на вивчення історії фізики, зокрема, доробку вітчизняних учених-фізиків, серед яких найбільш цікавим є висвітлення наукової, громадської та педагогічної діяльності Нобелівського лауреата з фізики Ігоря Євгеновича Тамма.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення симетрій майбутніми вчителями фізики
    (2012) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі висвітлення властивостей симетрії у єдності із законами збереження і інваріантності, як основи будь-якої фізичної теорії щодо спостережуваних фізичних характеристик систем, у комплексно-системній підготовці майбутнього вчителя фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення у шкільному курсі понять про частинки та їхні взаємодії
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Каленникова, Тетяна Олександрівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Садовий, Микола Ілліч
    (ua) Стаття присвячена проблемі вивчення у середній школі понять про частинки і їхні взаємодії.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гулай, Олександр Володимирович; Вергун, Ігор Вячеславович; Трифонова, Олена Михайлівна; Hulay, Oleksandr; Verhun, Ihor; Tryfonova, Olena
    (ua) У даній статті розглянута проблема навчання учнів, що навчаються у класах гуманітарного профілю за допомогою інтегрованого курсу. Розкрито важливість інтегрованого курсу, етапи його реалізації та визначено ролі, що відводяться учням та вчителю в цій діяльності. Схематично окреслено план роботи та методи, визначено ефективність використання цього курсу та можливість формування дослідницької компетентності в інтегрованому курсі. Запропонований приклад лабораторної роботи в цьому курсі для учнів що навчаються в класах з гуманітарним профілем, в якому учні можуть розглядати, самостійно робити та вивчати інтерференцію та дифракцію світла. У статті розкрито зміст понять: інтегрований курс, види інтегрованих уроків, педагогічні цілі інтегрованого навчання природничих дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні можливості навчально-програмного забезпечення «Фзика-11»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Слюсаренко, Віктор Володимирович; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) У статті розглядаються дидактичні можливості використання навчально-програмного забезпечення «Фізика-11» та його складові елементи.
  • Ескіз
    Документ
    Дотримання принципу науковості при формуванні у майбутніх викладачів природничих дисциплін сучасної наукової картини світу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена актуальній проблемі формування у майбутніх викладачів природничих дисциплін сучасної наукової картини світу.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інформаційно-цифрових ресурсів у навчанні фізики та технічних дисциплін
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Е. М.; Tryfonova, О.
    (ua) У статті акцентована увагу на проблемах організації освітнього процесу з фізики та технічних дисциплін у вищій школі. Аргументовано необхідність розвитку у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій інформаційно-цифрової компетентності в умовах цифровізації українського суспільства. У статті виділено основні компоненти інформаційно-цифрових ресурсів.
  • Ескіз
    Документ
    Криза техноутворень ХХ століття та її вплив на зміст шкільного курсу фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Трифонова, Олена Михайлівна
    (UA) В статті розглянуті ті зміни в усіх сферах життя світової спільноти, що ведуть до науково-технічних революцій.
  • Ескіз
    Документ
    Математичні методи фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Подопригора, Наталія Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Пропонований посібник для студентів вищих навчальних закладів складено у відповідності до програми курсу «Математичні методи фізики» згідно галузевого стандарту вищої освіти: Галузь знань 0402 Фізико-математичні науки. Напрям підготовки 6.040203 Фізика*. Спеціалізація: Інформатика. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра. Навчальний матеріал охоплює всі розділи математичної теорії поля, а також основні типи диференціальних рівнянь у частинних похідних другого поряду, які найчастіше зустрічаються у фізичних теоріях. Теоретичний матеріал доповнено значною кількістю задач з математичної теорії поля, які систематизовані як практикум з розв’язку фізичних задач.
  • Ескіз
    Документ
    Методика навчання оптики на засадах білінгвального підходу в старшій школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Вергун, Ігор Вячеславович; Verhun, Ihor Vyacheslavovich; Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna; Величко, Степан Петрович; Velichko, Stepan Petrovych
    (ua) У даній статті акцентована увага на проблемах освіти, що пов’язані з інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних та хмарних технологій, а також євроінтеграційними процесами в Україні. Обґрунтовано, що формування комунікативної компетентності не лише рідною мовою повинно починатися зі школи, щоб у навчанні та майбутній професійній діяльності учні були успішними та могли брати інформацію з різних джерел. У зв ’язку з цим запропоновано використовувати білінгвальний підхід в освітньому процесі. Розглянута проблема впровадження білінгвального підходу під час навчання оптики у старшій школі. Розроблено елементи методики використання білінгвального підходу при організації лабораторної роботи та запропоновано роботу на тему «Method and technique of experiment for optics / Визначення довжини світлової хвилі». Систематизовані цілі використання білінгвального підходу при навчанні фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Методична система розвитку інформаційно-цифрової компетентності магістрів комп’ютерних технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (uk) У статті проаналізовано відмінність підготовки магістрів і бакалаврів професійної освіти. У практиці підготовки магістрів педагогічної галузі ще не акцентована увага на вимогах до такої категорії фахівців. Не визначено їхнє місце в освітній галузі. Поняття магістр ми розглядаємо як рівень вищої освіти, який докорінно відрізняється від бакалавра, насамперед тим, що він на базі кваліфікації бакалавра здобув поглиблені наукові та спеціальні знання і навички гостро інноваційного характеру. Обов’язковим елементом має бути практичний досвід застосування інновацій для вирішення проблемних професійних завдань, зокрема використання інформаційно-цифрових технологій. Така відмінність розглядається через аналіз показників методичної системи підготовки магістра комп’ютерних технологій, де основними є педагогічні та інженерні компоненти, які складають ціннісно-мотиваційний, змістовий, діяльнісний та рефлексивний блоки. На їх основі нами створена модель розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх магістрів комп’ютерних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виробничої (педагогічної) практики в закладі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти для студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), другий (магістерський) рівень вищої освіти
    (ІВ ЦДУ, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Соменко, Д. В.
    (ua) Відповідно до Стандарту спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями – цифрові технології), освітньої програми та навчального плану підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників магістратури до викладацької діяльності. Мета педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у закладах професійної (професійнотехнічної), фахової передвищої та вищої освіти, де зможуть працювати випускники після отримання диплома магістра. Методичні рекомендації складено відповідно до Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify