Перегляд {{ collection }} за Автор "Семез, Андрій Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Мельничук, Сергій Костянтинович; Семез, Андрей Анатольевич; Мельничук, Сергей Константинович; Semez, Andrii Anatoliiovych; Melnichuk, Sergii Konstantinovich(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в процесі професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. Саме в юності на перший план виходять такі специфічні особливості особистості, як прагнення до самоактуалізації та самоідентифікації, потреба у груповій приналежності, емоційна сенситивність. Асертивність – це найкращий варіант спілкування майбутнього соціального працівника, який призводить до формування самостійної, відповідальної особистості, здатної успішно вирішувати виховні, освітні, психолого–педагогічні проблеми.Документ В. О. Сухомлинський про взаємодію школи та сім’ї у вихованні моральних цінностей школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила ГригорівнаУ статті розглядаються підходи В. О. Сухомлинського щодо взаємодії сім’ї та школи у вихованні моральних цінностей школярів.Документ В. О. Сухомлинський про причини і наслідки моральних порушень молодших школярів(КОД, 2018) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються погляди В.О.Сухомлинського на проблеми моральних порушень молодших школярів. Визначаються причини виникнення моральних порушень (соціальна несправедливість, недоліки у сімейному житті та в організації шкільного життя дітей), наслідки моральних порушень (нечутливість до доброти і доброзичливості, почуття ворожості до оточуючих, розлюченість, прояви дитячої жорстокості, озлобленість), а також розкривається організація виховної роботи з важкими дітьми у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.Документ Професійна адаптація як процес трансформації особистості молодого вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядаються різноманітні аспекти трансформації особистості молодого вчителя у процесі професійної адаптації.Документ Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджується процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти, виділяються етапи цього процесу та фактори, що впливають на успішність адаптації викладача.Документ Теоретичні аспекти професійно-управлінської адаптації менеджера освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджуються теоретичні аспекти та етапи процесу професійно-управлінської адаптації менеджера освіти.Документ Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.Документ Теоретичні та технологічні аспекти моделювання діяльності менеджера освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті розглядаються теоретичні підходи, технології та методи моделювання діяльності менеджера освіти.Документ Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.Документ Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті досліджуються теоретичні та практичні особливості формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. Визначаються та обґрунтовуються поняття аксіології, ціннісних орієнтацій, цінностей педагогічної діяльності, педагогічної культури.