Перегляд за Автор "Панченко, Галина Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Improving Coordination of Young Footballers Aged 9-10 Years(2021) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Меленюк, Тетяна Василівна; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Панченко, Галина Іванівна; Sobko, S.; Sobko, N.; Maleniuk, T.; Babalich, V. A.; Panchenko, H.The purpose of the study was to examine how the upgraded system of training based on 12 exercises for the development of coordination abilities influenced the coordination of young footballers aged 9-10 years. The quantitative and qualitative methods were used to collect data in the study. The study used the quasi-experimental design that was based on the pretest-posttest measurements accompanied by observations. The experiment involved only one group and the results of the students before and after the intervention were compared. The study proved that the upgraded system of training based on 12 exercises for the development of coordination abilities influenced the coordination of young footballers aged 9-10 years. The system of training also improved the students’ abilities to adjust and adapt motor actions; kinaesthetic differentiation of movements (ball sensation). The overall improvement was approximately 21% which was statically significant. The students were found to have improved in the seven coordination abilities. It was also found that there was shift in students’ level of coordination from ‘low’ to ‘average’ and ‘above’.Документ Ефективність програми навчально-тренувального процесу юних легкоатлеток 13-14 років упродовж першого макроциклу річної підготовки (на прикладі спринтерського бігу)(2020) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Панченко, Галина Іванівна; Брояковський, Олександр Вікторович; Maleniuk, Tetiana; Babalich, Viktoriia; Panchenko, Halyna; Broiakovskyi, Oleksandr(ua) Мета: розробити й довести ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток-спринтерів упродовж першого макроциклу річної підготовки. Матеріал і методи: до експерименту було залучено десять спортсменок 13-14 років, які тренуються у гуртку з легкої атлетики опорного навчального закладу. Використано наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати: визначено, що у легкоатлетів на етапі попередньої базової підготовки застосовується двоциклове планування річної підготовки («здвоєний» цикл). Розкрито структуру планування тренувального процесу у першому макроциклі: періоди, етапи, мезоцикли. Розроблено програму тренувального процесу легкоатлеток упродовж першого макроциклу «здвоєного» циклу річної підготовки. Висновки: доведено ефективність програми тренувального процесу легкоатлеток на основі підвищення їх показників фізичної підготовленості та спортивних досягнень на змаганнях з легкоатлетичного двоборства.Документ Організаційно-методичні засади підготовки майбутнього учителя фізичної культури до здоров’язберігаючої роботи з попередження дидактогенних захворювань молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Турчак, Анатолій Леонідович; Панченко, Галина Іванівна(uk) Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи – попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.Документ Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galina Ivanivna(uk) Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи, а саме: формування стійкої позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності щодо збереження здоров’я учнів; орієнтація на випереджально-прогностичну систему навчання відповідно до перспектив реформування здоров’язбережувальної складової початкової шкільної освіти; інтеграція знань студентів щодо майбутньої здоров’язбережувальної діяльності на основі валеологічного підходу. Експериментально доведено ефективність зазначених умов.Документ Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Панченко, Галина ІванівнаСтаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.Документ Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Панченко, Галина ІванівнаУ статті розкриваються витоки дидактогенної природи захворюваності дітей, що розпочинають шкільне навчання. Аналізуються фактори навчальної праці учнів, що спричиняють розвиток порушень стану здоров’я. Розглянутий вплив статистичного, зорового та нервово-емоційного компонентів на опорно-рухову, зорову та нервову системи, які утворюють специфічний нозологічний профіль захворюваності.Документ Проблема удосконалення підготовки майбутнього учителя фізичної культури до діяльності з попередження дидактогенних порушень і захворювань(ФОП Озеров Г. В., 2018) Панченко, Галина ІванівнаДокумент Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього учителя фізичної культури з огляду на ідеї В. О. Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galyna Ivanivna(uk) Завдання роботи полягали в обґрунтуванні шляхів та спрямованості удосконалення підготовки учителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності у початковій школі. Встановлено, що для ефективного формування професійної готовності майбутніх учителів фізичного виховання до оздоровчої роботи з попередження дидактогенних порушень і захворювань учнів початкової школи слід використовувати трьохкомпоненту модель цілісного педагогічного впливу, яка включає наступні етапи: вивчення спецкурсу «Фізична культура як бар’єр дидактогенних захворювань», проведення спецсемінару, проходження педагогічної практики.