Перегляд {{ collection }} за Автор "Омельяненко, Світлана Віталіївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До питання про введення педагогічного тренінгу у професійну підготовку майбутніх соціальних педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна; Omelyanenko, Svitlana(uk) Автор аналізує особливості педагогічного тренінгу як ефективної форми організації навчання майбутніх соціальних педагогів, визначає продуктивність використання педагогічних ділових ігор у процесі проведення тренінгових занять у вищій школі.Документ Моделювання конкретних ситуацій для розвитку критичного мислення майбутніх фахівців(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Наталія Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна; Омельяненко, Наталья Витальевна; Omelianenko, Svitlana Vitaliivna; Omelianenko, Nataliia Vitaliivna(ua) Стаття присвячена питанням розвитку критичного мислення студентів із використанням моделювання конкретних ситуацій. Запропоновано комплекс завдань для розвитку критичного мислення майбутніх фахівців, класифікація яких здійснена із урахуванням евристичних методів аналізу інформації. Визначені етапи роботи застосування методу аналізу конкретних ситуацій для розвитку критичного мислення у процесі вивчення навчальних дисциплін у саморефлексивному стилі.Документ Педагогіка (дидактика)(2011) Омеляненко, В. Л.; Мельничук, Сергій Гаврилович; Омельяненко, Світлана ВіталіївнаУ навчальному посібнику розглядаються основні теми теорії навчання, визначені завдання для самостійної роботи студентів і самоконтролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу. Приділена певна увага опорним схемам, які допоможуть більш грунтовно засвоїти навчальний матеріал.Документ Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів(2014) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна(uk) Автор визначає зміст дослідницької компетентності майбутніх педагогів як необхідну складову їх професійної компетентності у єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивного компонентів.. У статті виділені такі педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів: стимулювання формування мотиваційної готовності до навчально-дослідницької діяльності; урізноманітнення методів навчання, що використовуються на семінарських заняттях; використання інформаційно-комунікаційних технологій; професійна компетентність викладача, що виявляється у володінні методикою активізації навчально-дослідницької діяльності.Документ Рефлексивне портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Омельяненко, Світлана Віталіївна(ua) У статті актуалізована можливість використання рефлексивного портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців. Запропоновані етапи роботи над рефлексивним портфоліо із використанням тренінгових вправ. Розроблена структуру рефлексивного портфоліо. Висвітлені деякі результати впливу ведення рефлективного портфоліо на якість професійної підготовки.