Перегляд {{ collection }} за Автор "Мельничук, Сергій Гаврилович"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Aesthetic education in pedagogical heritage of A. S. Makarenko(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Melnychuk, Sergiy Gavrilovic; Мельничук, Сергій Гаврилович(EN) The aim of the article is to study the views and pedagogical heritage of A. S. Makarenko on the organization of aesthetic education in the educational process of the commune.Документ Актуальні проблеми сучасного дитинства(Мачулін, 2022) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Андросова, Наталя Миколаївна; Мельничук, Сергій Гаврилович; Баранюк, Ірина Григорівна; Цуканова, Наталія; Прибора, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Довга, Тетяна Яківна; Радул, Ольга СергіївнаДокумент Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Melnichuk, Sergiy Gavrilovich(uk) Cтаття присвячена формуванню естетичної культури вчителя засобами природи. Автором виділені структурі компоненти естетичної культури вчителя, з-поміж яких: духовно-споглядальний, науково-самоосвітній і практично-конструктивний.Документ Музично-естетична підготовка майбутніх учителів у дореволюційних учительських інститутах (1861-1917 рр.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) В статі на основі архівних матеріалів та інших джерел розглянуто проблему музично-естетичної підготовки майбутніх вчителів у дореволюційних учительських інститутах (1861-1917).Документ Педагогіка (дидактика)(2011) Омеляненко, В. Л.; Мельничук, Сергій Гаврилович; Омельяненко, Світлана ВіталіївнаУ навчальному посібнику розглядаються основні теми теорії навчання, визначені завдання для самостійної роботи студентів і самоконтролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу. Приділена певна увага опорним схемам, які допоможуть більш грунтовно засвоїти навчальний матеріал.Документ Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельничук, Сергій ГавриловичУ статті розкрито науково-методичні аспекти наступності дошкільної і початкової освіти, розглянуто деякі аспекти завдань, форм та методів діяльності вихователів дошкільних закладів та вчителів початкових класів щодо реалізації проблеми наступності двох важливих ланок системи освіти.Документ Проблема правової культури в історії філософсько-педагогічної думки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Мельничук, Сергій Гаврилович; Владимирова, Валентина Іванівна(uk) Стаття присвячена проблемі правової культури в історії філософсько-педагогічної думки.Документ Проблема удосконалення уроку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Мельничук, Сергій ГавриловичУ статті розкриваються педагогічні погляди В.О. Сухомлинського щодо удосконалення уроку в класно-урочній системі навчання.Документ Підготовка майбутніх учителів та соціальних педагогів до роботи з батьками учнів (історико-педагогічний аспект)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) У статті розкривається передовий педагогічний досвід взаємозв’язку школи, сім’ї та громадськості у вихованні учнів, а також умови його творчого використання в роботі майбутніх вчителів і соціальних педагогів у роботі з батьками учнів.Документ Пізнавально художньо-естетична діяльність у системі виховання роботи педагогічних інститутів України (1945-1980 рр.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Мельничук, Сергій ГавриловичУ статті розкриваються найбільш поширені форми позанавчальної діяльності з естетичного виховання майбутніх учителів в історії вищої педагогічної школи України (1945–1980 рр.).Документ Самовиховання в системі професійної роботи соціального педагога, практичного психолога та вчителя початкових класів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) У статті розкриваються актуальні проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів, практичних психологів та вчителів початкових класів до організації самовиховання учнів, а також планування самовиховання студентів педагогічних навчальних закладів.Документ Теорія виховання(2011) Мельничук, Сергій ГавриловичУ навчальному посібнику розглядаються основні теми теорії виховання, подаються питання для самоперевірки рівня засвоєння навчального матеріалу, опорний конспект до кожної теми, а також перелік рекомендованої літератури.Документ Теорія і практика формування естетичної культури майбутніх учителів(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей ГавриловичВ монографії розкрито теорію і практику формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховній діяльності вітчизняних педагогічних навчальних закладах періоду 1860- 1990 рр. На основі монографічних, архівних матеріалів, періодичної преси досліджуваного періоду розглядається теорія і практика вищих педагогічних навчальних закладів щодо формування естетичної культури майбутніх учителів у навчально-виховному процесі. На основі вивчення й узагальнення педагогічних ідей, досвіду, поглядів прогресивних педагогів, науковців, громадських діячів сформульовані деякі методичні рекомендації щодо удосконалення системи роботи з формування естетичної культури майбутніх вчителів та їх підготовки до естетичного виховання учнів. Адресована: науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам, учителям і всім, хто цікавиться проблемою естетичної культури.Документ Формування естетичної культури вчителя в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) Зміст статті присвяченийдослідженню важливої педагогічної проблеми підготовки вчителя до естетичного виховання учнів в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття. Автор висвітлює два аспекти досліджуваної проблеми: 1) формування високого рівня естетичної культури особистості майбутнього учителя; 2) підготовка вчителя до естетичного виховання учнів.Документ Інноваційні технології навчання і виховання у ВНЗ формування творчої особистості педагога вищої школи(2014) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Mеlnychuk, S.(uk) В статті дається загальна характеристика поглядів науковців і практиків щодо проблеми формування творчості педагога вищої школи, розкривається сутність творчості і близьких за змістом інших педагогічних понять, а також деякі рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу викладача вищої школи.