Перегляд за Автор "Кравцова, Тетяна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Загальні тенденції вивчення соціалізації дитини у педагогічній думці кінця ХІХ - початку ХХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) У статті розглядаються основні підходи до розгляду та розуміння соціалізації дитини у педагогічній спадщині представників реформаторської педагогіки кінця ХІХ –початку ХХ століття. Автор робить спробу узагальнення поглядів представників цього напрямку, щодо розгляду основних ідей проблеми соціалізації дитини.Документ Навчальна пропедевтична практика з педагогіки(2022) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна ПетрівнаДокумент Організація природовідповідного виховання учнів у педагогіці Василя Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаУ статті розглядаються наукові погляди та освітня діяльність В. О. Сухомлинського, щодо організації природовідповідного виховання учнів. Автор акцентує увагу на основних підходах до організації природовідовідного виховання учнів.Документ Педагогічна практика (виконання навчальної програми з педагогіки)(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна Петрівна; Радул, Валерій ВікторовичДокумент Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаАвтор досліджує тенденції розвитку педагогічної рефлексології, як напряму вивчення дитини на початку ХХ століття у вітчизняній педагогічній думці. Розкриває методологічні основи педагогічної рефлексології та досвід організацій рефлексологічних досліджень природи дитини у працях В. Бєхтерева, В. Протопопова, О. Соколянського та ін.Документ Практична діяльність представників реформаторської педагогіки, щодо вивчення дитини кінця ХІХ - початку ХХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаУ статті стисло розкривається практична діяльність представників реформаторської педагогіки, щодо організації вивчення дитини та дитинства. У роботі зосереджено увагу на практичному досвіді як зарубіжних, так і вітчизняних представників реформаторської педагогіки, охарактеризовано особливості діяльності наукових товариств, які займалися цілісним вивченням природи дитини та її розвитку.Документ Розвиток креативності майбутнього фахівця у закладах вищої освіти в умовах воєнного та повоєнного часу(Середняк Т. К., 2023) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаДокумент Розвиток інклюзивної освіти в історії вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) У статті розглядаються наукові погляди та освітня діяльність вітчизняних та зарубіжних педагогів, щодо проблеми розвитку інклюзивної освіти. Автор акцентує увагу на різних підходах педагогів, щодо організації навчально-виховної роботи з дітьми з вадами розвитку.Документ Соціально-педагогічна діяльність зi студентською молоддю в умовах соціокультурного середовища ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) В статті розкриваються особливості соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю. Автор звертає увагу форми та методи соціально-педагогічної роботи із студентами в умовах соціокультурного середовища ВНЗ.Документ Теоретичні засади формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога. Автори акцентують увагу на характеристиці сутності та змісту громадянської компетентності як професійно важливої якості соціального педагога.Документ Теоретичні основи педологічної концепції у педагогічній спадщині Стенлі Холла(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаУ статті розглядаються питання, пов’язані зі становленням педології, внеском у розвиток педології як науки про вивчення дитини С. Холла. Особливу увагу авторка приділяє визначенню концептуальних ідей, на які опирається педологічна концепція С. Холла.Документ Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського(КОД, 2018) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.Документ Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.Документ Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.Документ Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.Документ Формування професійної компетентності майбутніх молодших медичних працівників засобами проблемно-модульного навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцова, Тетяна ОлександрівнаУ статті розкрито особливості формування професійної компетентності молодших медичних працівників засобами проблемно-модульного навчання, проаналізовано наукові дослідження та публікації, визначено сутність проблемно-модульного навчання як засобу підвищення професійної компетентності студентів медичних закладів до професійної діяльності.Документ Формування професіоналізму майбутніх соціальних педагогів у процесі практичної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) У статті розглядаються умови формування професіоналізму майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної практичної підготовки. Автор акцентує увагу на удосконаленні практичної підготовки, як однієї із умов формування професіоналізму майбутнього соціального педагога.Документ Формування соціальної компетентності підлітків у середовищі закладів загальної та позашкільної освіти(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Краснощок, Інна Петрівна; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Krasnochok, Inna Petrivna; Kravtsova, Tetyana Oleksandrivna(ua) У статті розкрито зміст та компонентну структуру соціальної компетентності підлітків, авторами акцентовано увагу на особливостях формування соціальної компетентності у середовищі закладів загальної середньої та позашкільної освіти. На основі аналізу сутності соціальної компетентності особистості як умови її гармонійної й продуктивної взаємодії із соціальним середовищем здійснено в наукових працях українських та зарубіжних вчених, було зроблено авторське визначення. Встановлено, що соціальна компетентність соціальна компетентність – це динамічна комбінація комплексу знань про соціальну дійсність і про себе, системи умінь і навичок ефективної взаємодії із оточуючим соціальним середовищем, соціально-індивідуальних цінностей і мотивів життєдіяльності, що забезпечує успішну інтеграцію людини в суспільство, завдяки здатності до: продуктивної співпраці з різними партнерами в групі та команді, прояву ініціативності, активності, відповідальності в командній роботі; запобігання та конструктивного розв’язання конфліктів; реалізації різних соціальних ролей, обрання ефективних шляхів й засобів досягнення особисто й соціально значущих цілей з урахуванням інтересів, потреб інших та дотримання норм і правил спільноти. На основі аналізу та узагальнення різних підходів, визначено, що формування соціальної компетентності підлітків як багаторівневий процес, спрямований на розв’язання взаємопов’язаних завдань: розвиток усвідомлення учнями системи знань про соціальну дійсність і про себе, що визначають когнітивний компонент; стимулювання формування соціально ціннісних та особистісно значущих мотивів участі в соціально орієнтованій діяльності, продуктивної соціальної взаємодії з однолітками та дорослими (ціннісно-мотиваційний компонет) та формування соціальних умінь та навичок завдяки збагаченню досвіду підлітка ефективного розв’язання завдань соціального плану. Уточнено, що на формування соціальної компетентності підлітків впливає середовище як закладу загальної середньої освіти, так і позашкільної освіти, що взаємодоповнюють систему впливів на підлітків. (en) The article reveals the content and component structure of adolescents’ social competence, the authors focus on the peculiarities of forming social competence in the environment of general secondary and out-of-school education institutions. Based on the analysis of the essence of social competence of an individual as a condition for his/her harmonious and productive interaction with the social environment carried out in the scientific works of Ukrainian and foreign scholars, the author’s definition was made. It has been established that social competence is a dynamic combination of a set of knowledge about social reality and about oneself, a system of skills and abilities to effectively interact with the surrounding social environment, social and individual values and motives of life, which ensures the successful integration of a person into society, due to the ability to: productive cooperation with different partners in a group and team, demonstration of initiative, activity, responsibility in teamwork; prevention and constructive resolution of conflicts. Based on the analysis and synthesis of various approaches, it is determined that the formation of adolescents’ social competence as a multilevel process aimed at solving interrelated problems: development of students’ awareness of the system of knowledge about social reality and about themselves, which determine the cognitive component; stimulation of the formation of socially valuable and personally significant motives for participation in socially oriented activities, productive social interaction with peers and adults (value and motivational component) and formation of social It is specified that the formation of social competence of adolescents is influenced by the environment of both general secondary education and out-of-school education, which complement the system of influences on adolescents.