Перегляд {{ collection }} за Автор "Капитан, Татьяна Анатольевна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Game as a means of active learning cognitive activity in english lessons(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(uk): В статі розглядається рольова гра як ефективний засіб навчання, який охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письмо) на уроках англійської мови, а також вона є необхідним компонентом уроку на початковому етапі навчання.Документ Використання мультимедійних технологій на уроках іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(uk) У статті розглянуто мультимедійні технології як один із перспективних напрямів використання інформаційно-комп’ютерних технологій; використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови; використання мультимедійних навчальних матеріалів; мультимедійна комп’ютерна презентація; мультимедійна компетентність учителів іноземної мови.Документ Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.Документ Роль професійної компетентності в підготовці вчителя іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tatyana Anatolievna(uk) У статті розглянуто роль та важливість формування професійної компетентності; компетентність фахівця; акцентована на основних якостях сучасного вчителя іноземних мов; окреслено процес професійної адаптації майбутнього вчителя іноземної мови; проаналізовано компетентнісний підхід, види компетентності, компетентність фахівця з вищою освітою, професійну компетентність учителя.Документ Роль пісні в процесі навчання англійської мови(КОД, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Capitan, Tetiana Anatolievna(uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції.Документ Функції крилатих виразів у фразеологічній системі сучасного українського мовлення(КОД, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна(uk) У статті розглянуто особливості крилатих виразів у фразеологічній системі сучасної української літературної мови, а також крилаті вирази як особливий розряд стійких зворотів у системі мови. З’ясовано, що вони виконують важливу специфічну функцію в мовленні, оскільки дають змогу мовцеві стисло і яскраво сформулювати думку, схарактеризувати ситуацію або висловити почуття. Ознаками цих фразеологічних одиниць є стійкість, відтворюваність, цілісність значення, образність, метафоричність та експресивна забарвленість. Установлено, що крилаті вислови — це граматично закінчені судження, які за походженням належать до різних літературних, міфологічних та історичних джерел.Документ Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови засобами гри(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(uk) У статті розглянуто особливості організації діяльності учнів, яку активізують засобами гри на уроках німецької мови; обґрунтовано, що гра є важливим компонентом уроку, одним з ефективних засобів навчання іноземної мови й створення атмосфери мовного спілкування на уроці, а також зняття напруження та сприяння пізнавальної активності учнів.