Перегляд {{ collection }} за Автор "Валькевич, Раїса Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Питання вокально-виконавської педагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Валькевич, Раїса Андріївна(uk) У статті розглянуто питання з основ сценічно-виконавської діяльності в процесі адаптації майбутнього вчителя музики,виконавця та керівника творчих колективів.Документ Питання сценічно-виконавської педагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Валькевич, Раїса Андріївна(uk) У статті розглянуто формування системи психонервових властивостей особистості виконавця.Документ Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Валькевич, Раїса АндріївнаПсихолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю.Документ Специфіка формування сценічно-виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Валькевич, Раїса Андріївна; Валькевич, Раиса Андреевна; Valkevich, Raisa AndriivnaДокумент Формування сценічно-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Валькевич, Раїса Андріївна; Валькевич, Раиса Андреевна; Valkevich, Raisa Andreivna(ua) У статті розглянуто важливий домінантний етап підготовки концертного виступу студента, його психологічної мобілізації в умовах напруженої діяльності. Формування високої продуктивності виконавського процесу як кінцевого продукту,залежить від самооцінки студента та психологічних навичок самоконтролю. Оскільки кінцевий концертний виступ є продуктом (педагога і студента), він розглядається з урахуванням цієї позиції та рішення проблем які, безумовно, криються в педагогічному підготовчому етапі.