Перегляд {{ collection }} за Автор "Ізюмченко, Людмила Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Solving competitive problems in the number theory with the view of improvement of mathematical training of students(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шульга, Ольга; Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Shulga, Olga; Iziumchenko, Lyudmila(UA) У статті висвітлено аспекти теоретико-числових задач, що сприяють розвитку логічного мислення, поглибленню знань з математики і можуть бути використані для підготовки учнів до олімпіад та позакласної роботи.Документ Аналіз геометричних завдань практичного змісту сертифікаційної роботи ЗНО з математики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто методичні аспекти підготовки учнів до розв’язування геометричних завдань зовнішнього незалежного оцінювання якості знань учнів з математики; проведено аналіз планіметричних задач практичного змісту сертифікаційних робіт ЗНО з математики з 2008 р. по 2018 р.; описано авторську методику організації підготовки учнів до складання ЗНО: наведені завдання на нерівність трикутника, теореми синусів,косинусів та задачі практичного змісту; аналізуються завдання, які заставляють знаходити і реалізувати способи їхнього виконання, акцентується увага на різних типах таких завдань та специфіці їхнього розв’язування, побудові математичних моделей та їхньому дослідженні, знаходженні кількісних характеристик геометричних фігур; особлива увага приділяється аналізу інформації, наведеної у графічній і текстовій формах та перевірці правильності отриманих результатів.Документ Аналіз різних схем навчання за умов кредитно-модульної системи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Авраменко, Ольга Валентинівна; Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Шлянчак, Світлана Олександрівна(uk) Представлено результати аналізу трирічного досвіду навчання у КМСОНП студентів математичних спеціальностей. Проведено порівняльний аналіз четвертної та семестрової форми організації навчального процесу, показано, що більш доцільною є четвертна система з регулярним модульним контролем у різних формах, зокрема з обов’язковим повноцінним складанням екзамену.Документ Використання ІКТ для організації самостійної роботи студентів при вивчення теорії чисел(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Ізюмченко, Олександр Ігорович(UA) У статті висвітлено аспекти організації самостійної роботи студентів та контролю за нею із використанням електронних засобів навчання.Документ Вирази та тотожні перетворення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних з тотожними перетвореннями числових та алгебраїчних виразів. Після кожної частини викладу запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких у кінці посібника подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико-математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.Документ Готуємось до математичних конкурсів: задачна серія на метричні співвідношення у чотирикутнику(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(ua) Розв’язування конкурсних та олімпіадних задач учнями і студентами є гарним підґрунтям та підготовкою до майбутньої практичної та наукової діяльності. У статті розкриваються математичні аспекти підготовки учнів до розв’язування конкурсних завдань на прикладі однієї задачі (співвідношення між площами трикутників, які утворюються при перетині діагоналей опуклого чотирикутника), котра лежить в основі багатьох конкурсних завдань з геометрії; до задачі наведено розв’язання з використанням фактів елементарної математики, доступної для учнів восьмого класу загальноосвітньої школи; проведено аналіз спектру конкурсних завдань різних математичних турнірів, для яких розглянута опорна задача є ключовою підзадачею у розв’язанні. Створена авторська конкурсна задача для учнів старших класів, яка дозволяє інтегрувати в геометричну оболонку суто теоретико-числову задачу з дослідженням простоти елементів, подільності добутку на просте число, взаємної простоти елементів, з необхідністю знаходити розв’язки діофантового рівняння у натуральних числах.Документ Дослідження та розв’язання нелінійних рівнянь(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Халецька, Зоя Петрівна; Ізюмченко, Людмила Володимирівна(uk) В роботі розглянуто застосування НТТ при вивченні класичного курсу вищої алгебри, зокрема, теорії многочленів над числовими полями.Документ Залучення учнів до наукової діяльності (на прикладі підготовки команд до участі в олімпіадах та турнірах юних математиків)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Гаєвський, Микола Вікторович; Изюмченко, Людмила Владимировна; Гаевский, Николай Викторович; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Haievskyi, Mykola Viktorovych(ua) Розв’язування конкурсних та олімпіадних задач учнями і студентами є гарним підґрунтям та підготовкою до майбутньої наукової діяльності. У статті розкриваються математичні аспекти підготовки учнів до розв’язування конкурсних завдань на прикладі однієї задачі (доведення нерівності та її узагальнення), запропонованої на ХХІІ Всеукраїнському турнірі юних математиків імені професора М.Й. Ядренка. До задачі наведено декілька різних способів її доведення, у тому числі використання фактів елементарної математики, метод Штурма, метод математичної індукції; проаналізовані можливості доведення іншими способами, їхні переваги та недоліки; проведено порівняння з точки зору вікових можливостей дослідників; визначено оптимальний спосіб доведення з позиції знань школярів; проведено паралель між олімпіадною задачею та даною нерівністю, показано, як з використанням результатів олімпіадної задачі можна довести нерівність.Документ Застосування методів математичного аналізу для доведення олімпіадних нерівностей(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Гаєвський, Микола Вікторович; Гаевский, Николай Викторович; Haievskyi, Mykola; Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla; Ключник, Інна Геннадіївна; Ключник, Инна Геннадиевна; Kliychnyk, Inna(uk) Нерівності займають важливе місце в математиці, зустрічаються у всіх розділах математики і мають безліч різних застосувань. Доведення нерівностей справляє значний вплив на формування та розвиток творчого мислення та творчої особистості учня в силу наявності різних способів доведення для нерівності. В статті досліджуються особливості підготовки учнів методам доведення конкурсних та олімпіадних нерівностей, в яких міститься величина виду f x f x f x 1 2 ... n із фіксованою сумою змінних 1 2 , ,..., . n x x x Розглянуто особливості використання апарату диференціального числення на рівні школяра старшої школи. Проаналізовано можливості доведення нерівностей з використання дотичної чи твердження n-1 рівних значень, розглянуто їх переваги та недоліки. За допомогою даних понять можна алгоритмізувати процес доведення деяких типів нерівностей. Для деяких задач наведено різні способи доведення, дані методи розв’язування нерівностей вимагають від учнів знання основ диференціального числення.Документ Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.(uk) У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ і підвищення кваліфікації вчителів математики.Документ Многочлени(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних з вивченням властивостей многочленів, перетворенням многочленів та знаходженням їх коренів. Після кожної частини викладу запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.Документ Оптимізації алгоритму квадратичного решета qs(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Ізюмченко, Олександр Ігорович(uk) Розглянуто алгоритм квадратичного решета факторизації чисел, отримано оптимізації методу QS та розроблена програмна реалізація для оптимізацій алгоритму квадратичного решета.Документ Організація самостійної роботи студентів педагогічних закладів вищої освіти при вивченні комплексних чисел(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(ua) У статті розглянуто організацію самостійної роботи студентів педагогічного закладу вищої освіти під час вивчення теми «Комплексні числа»; описано авторську методику організації самостійної роботи під час виконання індивідуальних домашніх завдань (ІДЗ); наведено приклад ІДЗ та проілюстровано розв’язання декількох задач; пов’язані алгебраїчна та геометрична сутність комплексного числа у кожному прикладі, що дозволяє глибше розуміти природу комплексного числа; до кожного завдання наводяться теоретичні питання, які дозволяють перевірити готовність студента до їхнього розв’язування; особлива увага приділяється перевірці правильності отриманих результатів; аналізуються завдання, які заставляють знаходити і реалізувати способи їхнього виконання, здійснювати контроль і оцінку результатів виконаної роботи; відмічено позитивний вплив застосовуваних підходів організації самостійної роботи на підвищення освітнього рівня студентів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Раціональні рівняння та нерівності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал, способи та приклади розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей. Після кожної частини викладу запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико-математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.Документ Розв’язування задач з математики третього етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Макарчук, Олег ПетровичПосібник містить завдання контрольних робіт з математики ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України фізико-математичного та економічного, науково-технічного відділень та відділення обчислювальної техніки та програмування2000-2008 років, наведені їхні розв’язання, відповіді. До деяких задач подано декілька способів розв’язання. Не секрет, що такі завдання викликають великі труднощі не тільки у школярів та студентів, а й у досвідчених вчителів, оскільки як правило потребують нестандартних підходів чи спеціальних прийомів. Даний посібник покликаний полегшити роботу вчителів при підготовці учнів до конкурсів, математичних турнірів, змагань, олімпіад. Наведені відповіді(розв’язання) дозволяють здійснити самоконтроль. Видання розраховане на вчителів математики, студентів математичних спеціальностей вищих навчальних закладів, учнів, які цікавляться математикою.Документ Стереометричні задачі на математичних конкурсах та способи їхнього розв’язування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Люлмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.(uk) У статті розглянуто розв’язання двох конкурсних стереометричних задач на відшукання відношення відрізків; наведено п’ять різних способів розв’язування однієї геометричної задачі, описано використання векторної алгебри і методу координат та їхнього поєднання; висвітлено метод перетворень, у тому числі паралельного перенесення і гомотетії, представлено детальний аналіз достатності застосовуваних перетворень; розглянуто метод додаткових побудов та використано подібність досліджуваних об’єктів; застосовано методи побудови перерізів многогранників, у тому числі метод слідів і метод внутрішнього проектування, з подальшим використанням подібності об’єктів чи елементів аналітичної геометрії; розглянуто штучний спосіб розв’язання як геометрична підтримка алгебраїчному способові розв’язання задачі; також у статті розглянута стереометрична задача, у розв’язанні якої використано двовимірні моделі, у тому числі координатно-векторний метод на площині; відмічено позитивний вплив застосовуваних способів розв’язання задач на підвищення освітнього рівня школярів.Документ Теорія ігор: математична складова слот-ігри(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ізюмченко, Людмила Володимирівна(en) The mathematical component of games on an example of a slot game is considered in the work and the mathematical substantiation of the unprofitableness of such games for a player is given.Документ Цілі та комплексні числа(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних з вивченням властивостей цілих та комплексних чисел та використання цих властивостей у процесі розв’язування задач. Після кожної частини викладу запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких у кінці посібника подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико-математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В. Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації. Крім того, матеріал посібника рекомендується для використання під час організації самостійної роботи студентів педагогічних математичних спеціальностей ВНЗ з дисципліни «Елементарна математика».