Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти за Автор "Abramova, Oksana Vitalyevna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Абрамова, Оксана Віталіївна; Терещук, Андрій Іванович; Абрамова, Оксана Витальевна; Терещук, Андрей Иванович; Abramova, Oksana Vitalyevna; Tereshchuk, Andriy Ivanovich(ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.Документ Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna Volodimirivna(uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.Документ Проектування освітнього процесу технологічної підготовки старшокласників засобами індивідуалізації(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Абрамова, Оксана Віталіївна; Онуфрак, Оксана Володимирівна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Onufrac, Oksana Volodymyrivna(ua) Індивідуалізація профільного навчання здійснюється з урахуванням поділу учнів на групи залежно від рівня сформованості навченості, научуваності, творчості та інтересу. В роботі розроблено методичне забезпечення для реалізації індивідуального підходу до старшокласників, що передбачає побудову структури уроку за моделлю навчання Девіда Колба. Побудова уроку за принципом цієї моделі передбачає, що він буде складатися із чотирьох умовних циклів, де у кожному циклі будуть застосовуватися методи навчання, що найбільше враховуватимуть типи сприйняття інформації для кожної із групи людей. Активісти тяжіють до конкретного досвіду, мислителі – рефлексивного спостереження, теоретики –абстрактної концептуалізації, прагматики – активного експериментування.Документ Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Рябчикова, Катерина Миколаївна; Рябчикова, Екатерина Николаевна; Ryabchikova, Kateryna Mikolaevna(ua) Розглянута система мотивів для формування міжкультурної компетентності студентів напряму «Дизайн одягу». Обґрунтована необхідність формування компетентності в умовах вимог до мобільності у вигляді системи дескрипторів, що визначають знання, уміння, комунікації, автономність і відповідальність. Рівні мотивів визначені, як загальні потреби особистості, загальні мотиви, спеціально-професійні мотиви. Система мотивів для формування міжкультурної компетентності розглянута у вигляді матриці, що включає основні дескриптори міжкультурної компетентності і рівні мотивації. Доведений кореляційний зв’язок між напрямами мотивації студентів і дескрипторами міжкультурної компетентності. Сформовані основні мотиви, що визначають рівні мотивації і дескриптори. Апробація системи мотивів показала підвищення рівня формування міжкультурної компетентності у студентів спеціальності «Професійна освіта. Дизайн» Української інженерно-педагогічної академії.Документ Формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Попова, Тетяна Іванівна; Абрамова, Оксана Витальевна; Попова, Татьяна Ивановна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Popova, Tetiyna Ivanivna(ua) У статті досліджуються багатомірність трактовки понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція» та з’ясовано особливості формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі. Здійснено аналіз Стандарту вищої освіти України та виявлено перелік й характеристику компетентностей, які необхідні для майбутнього фахівця швейної галузі, а саме: інтегральні, загальні, спеціалізовані (фахові) компетентності. Розглянуто шляхи забезпечення досягнення програмних результатів навчання через удосконалення моделі методики навчання інженерів-педагогів швейного профілю у відповідності з рівнем розвитку швейної галузі, перспективами інноваційного розвитку легкої промисловості. З’ясована необхідність побудови освітнього процесу з урахуванням розвитку та прогнозування досягнень науки і техніки, вдосконалення методів та засобів навчання відповідно до викликів освіти, застосування сучасних освітніх технологій: інформаційних, комп’ютерних, візуалізації, педагогічної взаємодії, кейсових технологій тощо.