Перегляд {{ collection }} за Автор "Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнноватика у харчових технологiях(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Царенко, Ирина Леонтьевна(uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.Документ Вивчення елементів сучасної цифрової техніки студентами спеціальності «технологічна освіта»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кононенко, Сергій Олексійович; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Kononenko, Sergeiy; Bogomaz-Nazarova, Snejana(ua) У статті запропонована методика вивчення студентами спеціальності «Технологічна освіта»основних елементів електронних компонентів цифрової техніки. Вивчення студентами сучасних елементів цифрової техніки доцільно розпочинати на прикладі використання ними добре знайомих їм пристроїв, таких як мобільний телефон чи цифровий фотоапарат. Слід зазначити що основним елементом відеокамери є цифрова матриця. Її функція полягає в перетворенні світлового зображення, спроектованого на її поверхню за допомогою об’єктива в електрону інформацію, для подальшого використання в наступних модулях обробки і зберігання. Сучасні електронні прилади які використовуються в промисловості та побуті дають можливість глибше розкрити закономірності фізичних явищ які вивчаються ними та допомагають студентам зрозуміти сучасні технології виробництва, методи сучасного наукового дослідження, розвивають цікавість, допитливість, конструкторські здібності.Документ Дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в харчових технологіях(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) В статті проаналізовано дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в харчових технологіях; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Товарознавство у ресторанному господарстві».Документ Дослідження рівня готовності майбутніх учителів до інтеграційних процесів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Кононенко, Сергій Олексійович; Bogomaz-Nazarova, Snezhana; Kononenko, Sergey(uk) У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента. У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праціу майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутні х вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.Документ Методика використання фізичних задач в курсі охорона праці(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) У статті розкривається важливість розв’язання фізичних задач в курсі охорона праці. Використання фізичних задач забезпечить повноцінне засвоєння навчального матеріалу з курсу.Документ Методика застосування міжпредметних зв’язків курсів фізики та охорони праці в процесі підготовки майбутніх учителів фізики(2010) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, S. М.(uk) У дисертації розглянуто проблеми підвищення рівня фахової підготовки вчителя фізики в процесі реалізації міжпредметних зв’язків (МЗ) фізики та охорони праці, проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науково - педагогічній літературі. Визначено структурні компоненти методики застосування МЗ у підготовці майбутніх учителів фізики на міжпредметній основі, створено методику реалізації МЗ фізики та охорони праці як цілісну систему змістового, процесуального та методологічного складових навчання. Визначено педагогічні умови реалізації МЗ фізики та охорони праці у навчальному процесі. Розроблено і впроваджено в навчальний процес методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з міжпредметним підходом, перелік міжпредметних задач, мультимедійний навчальний посібник «Фізика. Вибрані питання». Обґрунтовано критерії та рівні сформованості міжпредметних знань та експериментально доведено результативність методики реалізації МЗ курсів «Загальна фізика» та «Основи охорони праці».Документ Методика застосуваня міжпредметних зв'язків фізики та охорони праці у процесі підготовки майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) У даній статті розглядається необхідність провадження методики застосування міжпредметних зв'язків фізики та охорони праці у процесі підготовки майбутніх учителів фізики.Документ Основи безпеки в інфраструктурі харчових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Пуляк, Ольга Василівна; Bogomaz-Nazarova, Snizhana; Puliak, Olha(uk) В статті проаналізовано вимоги безпеки під час проведення лабораторних та практичних занять під час вивчення дисципліни «Устаткування закладів ресторанного господарства та обладнання харчової галузі». Визначено особливості вивчення вимог безпеки у системі професійної підготовки.Документ Основи охорони праці(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Ткачук, Андрій Іванович; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) Навчальний посібник містить курс лекцій, теми рефератів та питання, що виносяться на практичні заняття з дисципліни "Основи охорони праці" для студентів вищих педагогічних навчальних закладів всіх спеціальностей і напрямів підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр".Документ Основи охорони праці(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Ткачук, Андрій Іванович; Кононенко, Сергій Олексійович; Богомаз-Назарова, Сніжана МиколаївнаНавчальний посібник містить курс лекцій, теми рефератів та питання, що виносяться на семінарські заняття з дисципліни «Основи охорони праці» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів всіх спеціальностей і напрямів підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» і курсів післядипломної освіти.Документ Особливості вивчення теми «Освітлення виробничих приміщень» студентами вищих педагогічних навчальних закладів на заняттях з охорони праці(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна(ua) У статті проаналізовано особливості вивчення теми «Освітлення виробничих приміщень» під час вивчення курсу основ охорони праці студентами вищих педагогічних закладів та розглянуто різні методики розрахунку штучного освітлення у навчальних приміщеннях.Документ Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bogomaz-Nazarova, Snizhana Nikolaevna(ua) Стаття присвячена основним положенням визначення змісту освітньої підготовки майбутніх учителів технологій до викладання основ дизайну в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено в якості основних психолого-педагогічних умов найбільш успішного формування естетичної культури майбутніх учителів технології необхідність залучення студентів в спеціально організовану навчальну дизайн-діяльність і сприяння самореалізації студентів в цій діяльності; застосування методів розвитку у студентів, стійкої мотивації до навчання, підвищення їх творчої і трудової активності; орієнтації студентів на застосування отриманих знань у практичній діяльності. Обґрунтовано, що естетична культура майбутнього вчителя технології, перш за все є результатом розвитку його естетичних якостей, тому показниками сформованості того чи іншого критерію естетичної культури буде розвиток здатності до певного виду естетичної діяльності. Разом з тим, розвиток естетичних якостей майбутніх вчителів технології повинно мати педагогічну спрямованість і має розглядатися відповідно до завдань естетичного виховання і розвитку учнів.Документ Особливості формування професійної компетентності студентів при вивченні курсу «Основи фізіології та гігієни харчування»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna(ua) У статті розглядаються питання, пов`язані з формуванням професійних компетентностей, зокрема здоров’язбережувальної, які забезпечують ефективність підготовки та конкурентоспроможність майбутнього вчителя у педагогічному закладі вищої освіти. Проведено аналіз способів професійної підготовки сучасного спеціаліста освітньої галузі. Зазначається необхідність використання компетентнісного підходу якій спрямований на підготовку майбутніх педагогів і полягає в набутті та розвитку у студентів під час навчання набору ключових, загальногалузевих та предметних компетентностей, які визначають його успішну професійну діяльність. Визначено, що процес сформованості компетентностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій є багатоступінчастим, тобто таким, що містить: оцінку рівня сформованості компетентності викладачем; самооцінку студента; обговорення результатів і комплекс заходів щодо усунення недоліків. Обґрунтовано, що формування здоров’язбережувальної компетентності відбувається під час проведення практичних занять з дисципліни «Основи фізіології та гігієни харчування» при розробці студентами раціонів лікувально-профілактичного харчування для різних вікових груп населення.Документ Психолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці(2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bogomaz-Nazarova, S.(uk) В статті проаналізовано психолого-педагогічні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Технічна естетика».Документ Сучасні педагогічні технології сутність і можливості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) Розглядається необхідність впровадження сучасних технологій у систему освіти України, сутність поняття та можливості новітніх педагогічних технологій, їх важливість для освітнього процесу.Документ Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович(ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.Документ Сучасні інформаційні технології та їх значення в навчальному процесі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) Розглядається сутність сучасних інформаційних технологій у систему освіти України, поняття та можливості новітніх інформаційних технологій, їх важливість для освітнього процесу.Документ Умови формування творчого потенціалу майбутнього викладача технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bohomaz-Nazarova, Snizhana Mykolayivna(ua) У статті розглядаються питання, пов`язані з поняттям творчості, творчого потенціалу, творчих здібностей, творчого процесу, подані рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу майбутнього викладача технологій за допомогою методів, прийомів та засобів, що генерують нові ідеї для творчості. Проведено аналіз методів професійної підготовки сучасного спеціаліста освітньої галузі. Зазначається необхідність використання компетентнісного підходу якій спрямований на підготовку майбутніх педагогів і полягає в набутті та розвитку у студентів під час навчання набору ключових, загальногалузевих та предметних компетентностей, які визначають його успішну професійну діяльність. Визначено, що для того, щоб навчати студентів творчості викладач має сам володіти достатнім рівнем творчого потенціалу. Студенти спеціальності «Технології», в більшій мірі, володіють певними творчими задатками та здібностями, мотивацією до вивчення нових прийомів та засобів, та досвідом творчої діяльності, отже роль викладача на практичних заняттях показати нові методи, прийоми та засоби творчої діяльності, розширити горизонти уяви та межі застосування цих методів у подальшій професійній діяльності, довести студентам необхідність і посильність розвитку свого творчого потенціалу. Обґрунтовано, що рівні творчої підготовленості слід використовувати не для оцінки творчого потенціалу школяра, а для обліку викладачем можливостей творчого просування кожного учня та диференційованого підходу до використання наявних методів і прийомів включення учнів у творчий процес.Документ Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.Документ Формування екологічної культури студентів при вивчені профільних дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Zarenko, Irina Leontyevna; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna(ua) У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано формування екологічної культури у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що процес формування екологічної культури студентів при вивченні профільних дисциплін повинен здійснюватися системно, реалізуючи такі провідні фактори: екологічна освіта; екологічне виховання; екологічна практична діяльність. Визначено основні етапи, фактори і умови формування екологічної культури студентів, які створюють об’єктивні можливості розроблення педагогічної системи для успішного вирішення поставленого завдання. Екологічна культура є результатом відповідної освіти, формування якої відбувається під час цілеспрямованого педагогічного впливу і факторів навколишнього світу на особистість майбутнього вчителя. Процес формування екологічної культури студентів у педагогічному виші повинен відбуватися системно за таких умов: набуття екологічної освіченості, екологічної практичної діяльності та екологічного виховання, а також визначення місця навчальних дисциплін у загальному процесі екологічної освіти.