Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технологічної та професійної освіти за Автор "Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Iнноватика у харчових технологiях(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Царенко, Ирина Леонтьевна(uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.Документ Особливості формування професійної компетентності студентів при вивченні курсу «Основи фізіології та гігієни харчування»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna(ua) У статті розглядаються питання, пов`язані з формуванням професійних компетентностей, зокрема здоров’язбережувальної, які забезпечують ефективність підготовки та конкурентоспроможність майбутнього вчителя у педагогічному закладі вищої освіти. Проведено аналіз способів професійної підготовки сучасного спеціаліста освітньої галузі. Зазначається необхідність використання компетентнісного підходу якій спрямований на підготовку майбутніх педагогів і полягає в набутті та розвитку у студентів під час навчання набору ключових, загальногалузевих та предметних компетентностей, які визначають його успішну професійну діяльність. Визначено, що процес сформованості компетентностей у майбутніх учителів трудового навчання та технологій є багатоступінчастим, тобто таким, що містить: оцінку рівня сформованості компетентності викладачем; самооцінку студента; обговорення результатів і комплекс заходів щодо усунення недоліків. Обґрунтовано, що формування здоров’язбережувальної компетентності відбувається під час проведення практичних занять з дисципліни «Основи фізіології та гігієни харчування» при розробці студентами раціонів лікувально-профілактичного харчування для різних вікових груп населення.Документ Формування екологічної культури студентів при вивчені профільних дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Царенко, Ірина Леонтіївна; Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Zarenko, Irina Leontyevna; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna(ua) У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано формування екологічної культури у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що процес формування екологічної культури студентів при вивченні профільних дисциплін повинен здійснюватися системно, реалізуючи такі провідні фактори: екологічна освіта; екологічне виховання; екологічна практична діяльність. Визначено основні етапи, фактори і умови формування екологічної культури студентів, які створюють об’єктивні можливості розроблення педагогічної системи для успішного вирішення поставленого завдання. Екологічна культура є результатом відповідної освіти, формування якої відбувається під час цілеспрямованого педагогічного впливу і факторів навколишнього світу на особистість майбутнього вчителя. Процес формування екологічної культури студентів у педагогічному виші повинен відбуватися системно за таких умов: набуття екологічної освіченості, екологічної практичної діяльності та екологічного виховання, а також визначення місця навчальних дисциплін у загальному процесі екологічної освіти.