Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технологічної та професійної освіти за Автор "Abramova, Oksana Vitalyevna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Абрамова, Оксана Віталіївна; Терещук, Андрій Іванович; Абрамова, Оксана Витальевна; Терещук, Андрей Иванович; Abramova, Oksana Vitalyevna; Tereshchuk, Andriy Ivanovich(ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.Документ Використання інтернет-технологій та соціальних медіа в освітньому процесі та професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти(2023) Мироненко, Наталя Василівна; Абрамова, Оксана Віталіївна; Пуляк, Ольга Василівна; Myronenko, Natalya Vasilivna; Abramova, Oksana Vitalyevna; Puliak, Olha Vasilivna(ua) Статтю присвячено дослідженню ролі інтернет-технологій і соціальних медіа в освітньому процесі та професійній діяльності викладачів закладів вищої освіти й обґрунтування їх важливості для покращення навчання та комунікації між здобувачами та викладачами. Зазначено, що наразі Інтернет-технології та соціальні медіа широко застосовуються для реклами та створення іміджу закладу освіти, поширенню інформації про його діяльність та можливості, інформуванню про перелік та особливості освітніх програм й надання освітніх послуг, отримання зворотного зв’язку й відгуків від здобувачів освіти та інших стейкхолдерів, розважанню та залученню студентів та абітурієнтів до спільних заходів. Заклади освіти, зокрема й вищої освіти, використовують Інтернет-технології та соціальні медіа задля маркетингової стратегії. В статті розглядається важливість медіаграмотності для викладачів закладів вищої освіти в контексті використання соціальних медіа. Відзначається, що правильне сприйняття та критичне тлумачення інформації, навички створення медіатекстів та привернення уваги користувачів соціальних медіа є ефективними для розвитку ефективних стратегій взаємодії з аудиторією. Стаття акцентує увагу на необхідності етичного та грамотного поширення інформації для здобуття довіри читачів та залучення їх як постійних підписників. Також обговорюється важливість знань цільової аудиторії та створення унікального контенту для привернення її уваги та інтересу. Авторами статті як приклад ефективного застосування інтернет-технологій та соціальних медіа в освітньому процесі наведено досвід проведення конкурсу «Палітра талантів». Цей конкурс проводився в онлайновому форматі на базі Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. Автори прийшли до висновку, що такі конкурси популяризують види мистецтва та дизайну, стають платформою для об’єднання спільнот, сторінки конкурсу в соцмережах використовуються для дискусій, рекламують заклад освіти, залучать до співпраці стейкхолдерів. Розглядаються фактори, які сприяють успішному впровадженню інтернет-технологій і соціальних медіа в освітній процес закладів вищої освіти та розробці ефективних стратегій використання соціальних медіа для досягнення навчальних цілей. На думку авторів, впровадження інтернет-технологій і соціальних медіа в освітній процес закладів вищої освіти, полегшують спільну роботу над проєктами та обмін ідеями, а також швидкий доступ до актуальної інформації. На основі аналізу різних типів соціальних медіа, виявлено основні способи та стратегії їх використання в закладах вищої освіти для покращення комунікації, співпраці та активного залучення здобувачів до навчання. (en) The article is devoted to the study of the role of Internet technologies and social media in the educational process and professional activities of teachers of higher education institutions and the substantiation of their importance for improving learning and communication between students and teachers. It is noted that currently, Internet technologies and social media are widely used to advertise and create an image of an educational institution, disseminate information about its activities and capabilities, inform about the list and features of educational programs and the provision of educational services, receive feedback and feedback from students and other stakeholders, entertain and involve students and applicants in joint events. Educational institutions, including higher education, use Internet technologies and social media for their marketing strategy. The article examines the importance of media literacy for teachers of higher education institutions in the context of using social media. It is noted that the correct perception and critical interpretation of information, the skills of creating media texts and attracting the attention of social media users are effective for the development of effective strategies for interaction with the audience. The article emphasizes the need for ethical and competent dissemination of information in order to gain the trust of readers and attract them as regular subscribers. The importance of knowing your target audience and creating unique content to capture their attention and interest is also discussed. The authors of the article present their experience of holding the «Palette of Talents» competition as an example of the effective use of Internet technologies and social media in the educational process. This competition was held online at the Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State University. The authors conclude that such contests popularize art and design, become a platform for uniting communities, and the contest pages on social media are used for discussions, advertising the educational institution, and engaging stakeholders in cooperation. The factors that contribute to the successful implementation of Internet technologies and social media in the educational process of higher education institutions and the development of effective strategies for using social media to achieve educational goals are considered. According to the authors, this affects the formation of a favorable environment for the introduction of Internet technologies and social media in the educational process of higher education institutions, which ensure the involvement of students, facilitate collaboration on projects and the exchange of ideas, as well as quick access to relevant information. Based on the analysis of different types of social media, the main ways and strategies for their use in higher education institutions to improve communication, cooperation, and active involvement of students in learning are identified.Документ Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna Volodimirivna(uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.Документ Проектування освітнього процесу технологічної підготовки старшокласників засобами індивідуалізації(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Абрамова, Оксана Віталіївна; Онуфрак, Оксана Володимирівна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Onufrac, Oksana Volodymyrivna(ua) Індивідуалізація профільного навчання здійснюється з урахуванням поділу учнів на групи залежно від рівня сформованості навченості, научуваності, творчості та інтересу. В роботі розроблено методичне забезпечення для реалізації індивідуального підходу до старшокласників, що передбачає побудову структури уроку за моделлю навчання Девіда Колба. Побудова уроку за принципом цієї моделі передбачає, що він буде складатися із чотирьох умовних циклів, де у кожному циклі будуть застосовуватися методи навчання, що найбільше враховуватимуть типи сприйняття інформації для кожної із групи людей. Активісти тяжіють до конкретного досвіду, мислителі – рефлексивного спостереження, теоретики –абстрактної концептуалізації, прагматики – активного експериментування.Документ Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Рябчикова, Катерина Миколаївна; Рябчикова, Екатерина Николаевна; Ryabchikova, Kateryna Mikolaevna(ua) Розглянута система мотивів для формування міжкультурної компетентності студентів напряму «Дизайн одягу». Обґрунтована необхідність формування компетентності в умовах вимог до мобільності у вигляді системи дескрипторів, що визначають знання, уміння, комунікації, автономність і відповідальність. Рівні мотивів визначені, як загальні потреби особистості, загальні мотиви, спеціально-професійні мотиви. Система мотивів для формування міжкультурної компетентності розглянута у вигляді матриці, що включає основні дескриптори міжкультурної компетентності і рівні мотивації. Доведений кореляційний зв’язок між напрямами мотивації студентів і дескрипторами міжкультурної компетентності. Сформовані основні мотиви, що визначають рівні мотивації і дескриптори. Апробація системи мотивів показала підвищення рівня формування міжкультурної компетентності у студентів спеціальності «Професійна освіта. Дизайн» Української інженерно-педагогічної академії.Документ Формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Попова, Тетяна Іванівна; Абрамова, Оксана Витальевна; Попова, Татьяна Ивановна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Popova, Tetiyna Ivanivna(ua) У статті досліджуються багатомірність трактовки понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція» та з’ясовано особливості формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі. Здійснено аналіз Стандарту вищої освіти України та виявлено перелік й характеристику компетентностей, які необхідні для майбутнього фахівця швейної галузі, а саме: інтегральні, загальні, спеціалізовані (фахові) компетентності. Розглянуто шляхи забезпечення досягнення програмних результатів навчання через удосконалення моделі методики навчання інженерів-педагогів швейного профілю у відповідності з рівнем розвитку швейної галузі, перспективами інноваційного розвитку легкої промисловості. З’ясована необхідність побудови освітнього процесу з урахуванням розвитку та прогнозування досягнень науки і техніки, вдосконалення методів та засобів навчання відповідно до викликів освіти, застосування сучасних освітніх технологій: інформаційних, комп’ютерних, візуалізації, педагогічної взаємодії, кейсових технологій тощо.