Навчальні видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій за Автор "Шлянчак, Світлана Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. І. Основи інформатики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій ІвановичУ посібнику представлено загальні відомості з основ інформатики: апаратне забезпечення інформаційних систем; операційні системи; прикладне програмне забезпечення; комп’ютерна графіка; текстовий і табличний процесори; бази даних та системи управління базами даних. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІ. Елементи програмування(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з програмування: основи алгоритмізації, мова програмування та засоби створення програм, середовище PascalABC.Net, програма Сходинки до інформатики, середовище Scratch. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІІ. Сучасні інформаційні технології навчання(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з інформаційно-комунікаційних технологій навчання: сучасні інформаційні технології навчання; комп’ютерні мережі, глобальна мережа Internet, електронна пошта; проектна діяльність у початковій школі; технологія веб 2. 0 як засіб використання освітніх веб-ресурсів; комп’ютерні презентації. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Завдання для лабораторних робіт побудовано таким чином, щоб залучати студентів до проектної та дослідницької діяльності засобами технології веб 2.0. Використано технологію Вікі для організації онлайнового навчального середовище та об’єднання зусиль викладачів і студентів у межах деякої теми або навчального курсу. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 2. Moodle-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Андронатій, Павло Іванович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». Частина 2 присвячена основним прийомам роботи з системою управління навчанням та перспективам використання системи Moodle-КДПУ в педагогічній діяльності. Розглянуто можливості створення ресурсів і діяльностей у дистанційному курсі, аспекти щодо організації контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів. Для кожного заняття розроблено вправи для ефективного використання інструментів Moodle-КДПУ. Цей посібник може використовуватись викладачами вищих педагогічних і технічних навчальних закладів з метою розширення системи знань, формування компетентності викладачів у питаннях впровадження дистанційного навчання, а також працівниками системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників.