Матеріали конференцій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи навчання технологій
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015)
    (ua) Збірник матеріалів конференції є результатом наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних аспектів проблем методики навчання за фізико-математичним і технологічним напрямами освіти у середній і вищій школі. В окремій секції зібрані матеріали, присвячені осмисленню виховного потенціалу трудового шляху та педагогічної спадщини Олександра Васильовича Гіталова, знатного хлібороба, громадського діяча, двічі Героя Соціалістичної Праці.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VIII
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019)
    (ua) Збірник матеріалів конференціїмістить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті IX
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019)
    (ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014)
    (ua) До збірника включені доповіді учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі» присвяченої 100-річчю від дня народження І. В. Попова, яка проводилася на базі кафедри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка спільно з іншими українськими та зарубіжними науковими установами та навчальними закладами. Тези систематизовано за чотирма тематичними розділами. Матеріали будуть цікавими для науковців, методистів, учителів та студентів. Зміст матеріалів подано в авторській редакції.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школах
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015)
    (ua) У збірнику подано тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі» присвяченої 120-річчю від дня народження І. Є. Тамма, проведеної в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка 15-16 жовтня 2015 року. Висвітлено проблеми підвищення якості навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничій, технологічній та професійній освіті II
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016)
    (ua) Збірник матеріалів конференції є результатом наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних аспектів проблем методики навчання за фізико-математичним, технологічним і професійно-технічним напрямами освіти у середній, професійній і вищій школі. Друкується за рішенням ученої ради Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (протокол № 10 від 26 квітня 2016 року). Статті подано у авторській редакції.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті V
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017)
    (ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітній та вищій школі
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016)
    (ua) У збірнику подано тези доповідей учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітній та вищій школі», проведеної в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка 17-22 жовтня 2016 року. Висвітлено проблеми підвищення якості навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VI
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018)
    (ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VII
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018)
    (ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.