Матеріали конференцій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
Документ Мистецтво без кордонів : творчі діалоги II(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024)(ua) У збірнику викладено доповіді та повідомлення, у яких відповідно до заявлених секцій розглядаються такі проблеми: інновації в педагогічній освіті: проблеми і перспективи; особливості фахової підготовки майбутніх учителів мистецького профілю; інноваційні форми та методи викладання мистецьких дисциплін в освітніх закладах різного типу (загальноосвітні, спеціалізовані); різновиди мистецтва у формуванні духовно-творчої особистості; вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку мистецької освіти. Тези подано в авторській редакції. Оргкомітет не несе відповідальності за зміст наукових публікацій, достовірність, вірогідність викладених фактологічних та статистичних даних, правильне цитування наукових джерел та посилання на них. Думки авторів можуть не збігатися із позицією редакційної колегії.Документ Проблеми та перспективи навчання технологій(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015)(ua) Збірник матеріалів конференції є результатом наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних аспектів проблем методики навчання за фізико-математичним і технологічним напрямами освіти у середній і вищій школі. В окремій секції зібрані матеріали, присвячені осмисленню виховного потенціалу трудового шляху та педагогічної спадщини Олександра Васильовича Гіталова, знатного хлібороба, громадського діяча, двічі Героя Соціалістичної Праці.Документ Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті XVIII(Інформаційний відділ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем математичної, цифрової, природничої і професійної освіти у закладах середньої загальноосвітньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті ХVІ(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у закладах середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті ХVІІ(ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем математичної, цифрової, природничої і професійної освіти у закладах середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті IX(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті V(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VI(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VII(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті VIII(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019)(ua) Збірник матеріалів конференціїмістить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті X(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті ХІV(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2022)(ua) Збірник матеріалів конференції містить основні результати наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних проблем природничо-математичної, технологічної та професійної освіти у середній, професійно-технічній та вищій школі. В окремі секції виділені матеріали присвячені інформаційно-комунікаційним технологіям навчання студентів та учнів, формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Проблеми та інновації в природничій, технологічній та професійній освіті II(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016)(ua) Збірник матеріалів конференції є результатом наукових пошуків дослідників теоретичних і методичних аспектів проблем методики навчання за фізико-математичним, технологічним і професійно-технічним напрямами освіти у середній, професійній і вищій школі. Друкується за рішенням ученої ради Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (протокол № 10 від 26 квітня 2016 року). Статті подано у авторській редакції.Документ Проблеми історичної регіоналістики та мікроісторії(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023)Документ Сучасні тенденції навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітній та вищій школі(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016)(ua) У збірнику подано тези доповідей учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітній та вищій школі», проведеної в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка 17-22 жовтня 2016 року. Висвітлено проблеми підвищення якості навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.Документ Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школах(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015)(ua) У збірнику подано тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі» присвяченої 120-річчю від дня народження І. Є. Тамма, проведеної в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка 15-16 жовтня 2015 року. Висвітлено проблеми підвищення якості навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.Документ Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014)(ua) До збірника включені доповіді учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі» присвяченої 100-річчю від дня народження І. В. Попова, яка проводилася на базі кафедри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка спільно з іншими українськими та зарубіжними науковими установами та навчальними закладами. Тези систематизовано за чотирма тематичними розділами. Матеріали будуть цікавими для науковців, методистів, учителів та студентів. Зміст матеріалів подано в авторській редакції.Документ Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку. - Вип. 22(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016)(uk) У збірнику подані наукові статті з актуальних проблем фізичного виховання, спорту і здоров’я людини, фізичної реабілітації й рекреації, що висвітлюють теоретичні, методичні, інноваційні та педагогічні питання щодо поліпшення якості підготовки фахівців, формування мотивації до здорового способу життя, рекреаційно-оздоровчої діяльності, обґрунтування змісту сучасної оздоровчої стратегії й реабілітаційно-корекційні технології, засобів стимуляції здоров’я різних верств населення, військово-патріотичного виховання сучасної молоді засобами фізичного виховання.Документ Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку. - Вип. 23(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017)(uk) У збірнику подані наукові статті з актуальних проблем фізичного виховання, спорту і здоров’я людини, фізичної реабілітації й рекреації, що висвітлюють теоретичні, методичні, інноваційні та педагогічні питання щодо поліпшення якості підготовки фахівців, формування мотивації до здорового способу життя, рекреаційно-оздоровчої діяльності, обґрунтування змісту сучасної оздоровчої стратегії й реабілітаційно-корекційні технології, засобів стимуляції здоров’я різних верств населення, військово-патріотичного виховання сучасної молоді засобами фізичного виховання.