Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Формування готовності майбутніх учителів природничих наук до реалізації циклу наукового пізнання засобами навчального фізичного експерименту(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталья Владимировна; Podoprygora, Nataliia Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів природничих наук до формування основних компетентностей в природничих науках і технологіях, наукового розуміння природи і сучасних технологій, а також здатності застосовувати його в практичній діяльності. Готовність майбутніх учителів природничих наук до професійної діяльності розглядається з позицій їхньої природничо-наукової та методичної підготовки. Представлені методичні рекомендації щодо організації і реалізації циклу наукового пізнання застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати на прикладі експериментального завдання з фізики: визначення добротності математичного маятника. До лабораторного обладнання увійшли прості цифрові вимірювальні прилади та авторське саморобне обладнання, що уможливлює реалізацію пропонованого завдання в навчальному фізичному експерименті.Документ Акустичний датчик у навчальному експериментуванні майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Пропонується один з варіантів комплексного представлення експериментальної і теоретичної компонент курсу фізики вищої школи у формуванні відповідної предметної компетентності майбутніх учителів фізики на прикладі використання акустичного датчика у системі навчального фізичного експерименту.Документ Теоретичні і експериментальні методи введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Представлений комплексний підхід щодо застосування теоретичних і експериментальних методів введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики в педагогічному університеті.