Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
7 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Аналіз ефективності використання інтерактивних методів навчання під час вивчення навчальної дисципліни "Основи здоров’я"(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Дефорж, Ганна Володимирівна; Дудник, Вікторія Олександрівна; Deforzh, Hanna Volodymyrivna; Dudnyk, Viktoria Oleksandrivna(ua) У статті наведено результати дослідження щодо ефективності використання інтерактивних методів навчання на уроках з основ здоров’я. Продемонстровано та проаналізовано наукові дослідження та праці деяких науковців, їхні основні погляди на інтерактивне навчання та використання інтерактивних технологій в навчальному процесі. Наведено основні емпіричні методи дослідження. Дане дослідження проводилося під час проходження виробничої (педагогічної) практики в закладі загальної середньої освіти, де був проведений ґрунтовний підготовчий етап та ряд традиційних та інтерактивних уроків. У статті коротко описано основні переваги та недоліки щодо використання інтерактивних методів під час проведення уроків з основ здоров’я. Зазначено, що іноді інтерактивні уроки характеризуються несерйозною пізнавальною діяльністю учнів, невисокою результативністю, а також для них властива велика витрата часу. Наголошено на важливості якісної підготовки самого вчителя для більшої ефективності інтерактивного уроку, саморозвитку та самовдосконалення вчителя. Наведено результати успішності учнів після проведення уроків з використанням інтерактивних методів та після традиційних уроків. На основі отриманих результатів дослідження в роботі представлено порівняння успішності учнів з цих двох типів уроків. Незважаючи на деякі недоліки інтерактивних методів навчання, наголошено на позитивному впливові використання цих методів на уроках. За результатами проведеного дослідження сформовано висновок щодо високої ефективності інтерактивних уроків. Акцентовано увагу на тому, що вчитель повинен володіти методикою нетрадиційного навчання, використовувати тільки достовірну та перевірену інформацію, застосовувати індивідуальний підхід, враховувати інтелектуальні та вікові особливості учнів. (en) The article presents the results of a research on the effectiveness of using interactive teaching methods in lessons on the Basics of Health. Scientific research and works of some scientists, their main views on interactive learning and the use of interactive technologies in the educational process are demonstrated and analyzed. The main empirical research methods are presented. This study research was conducted during internship, pedagogical practice in a general secondary education institution, where a thorough preparatory stage and a number of traditional and interactive lessons were conducted. The article briefly describes the main advantages and disadvantages of using interactive methods during lessons on the Basics of Health. It is noted that sometimes interactive lessons are characterized by frivolous cognitive activity of pupils, low productivity, and also they are characterized by a large consumption of time. The importance of quality training of the teacher himself for greater effectiveness of the interactive lesson, self-development and self-improvement of the teacher is emphasized. The results of pupils' success after conducting lessons using interactive methods and after traditional lessons are given. Based on the research results, the paper presents a comparison of the success of students in these two types of lessons. Despite some disadvantages of interactive teaching methods, the positive influence of using these methods in lessons is emphasized. Based on the results of the research, a conclusion was formed regarding the high efficiency of interactive lessons. Focused attention on the fact that the teacher must master non-traditional teaching methods, use only reliable and verified information, apply an individual approach, take into account the intellectual and age characteristics of pupils.Документ Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сальник, Ирина Владимировна; Сирык, Эдуард Петрович; Salnyk, Iryna Volodymyrivna; Sirik, Eduard Petrovich(ua) Одним з новітніх принципів сучасної педагогіки є гуманізація освіти – спрямованість на розвиток особи. Побудова особистісно орієнтованих методичних систем вимагає відповідних змін як у змісті фізичної освіти, так і його методичному забезпеченні. Нині старша школа функціонує як профільна. Під час дистанційного навчання кожен учень повинен отримати певний соціальний досвід, набуття у процесі досягнення загального результату шляхом взаємодії з іншими членами учнівського колективу, виробляє навички спілкування.Документ Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках географії як спосіб підвищення рівня пізнавальної активності учнів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Маслова, Наталія Миколаївна; Маслова, Наталия Николаевна; Maslova, Natalia Nikolaevna; Мирза-Сіденко, Валентина Миколаївна; Мирза-Сиденко, Валентина Николаевна; Mirza-Sidenko, Valentina Nikolaevna(uk) У статті висвітлено методичні аспекти застосування інтерактивних технологій навчання на уроках географії. Коротко розкрито суть та переваги інтерактивного навчання як одного із способів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Виділено групи інтерактивних технологій та розкрито їх особливості. Наведено приклади застосування різних інтерактивних методів і прийомів в процесі навчання географії, зазначено їх дидактичні можливості та розкрито методику організації роботи учнів при застосуванні кожного з методів чи прийомів.Документ Актуальні напрямки підготовки майбутніх учителів біології(2018) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, Nadezhda(uk) Екологічна освіта розглядається як цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості, основа для формування екологічної культури, вагома складова системи національного виховання учнівської та студентської молоді. Екологічна компетентність майбутніх учителів біології сьогодні визначається як здатність застосовувати екологічні знання й досвід у життєвих ситуаціях, керуючись пріоритетністю екологічних цінностей і відповідальністю за екологічні наслідки власної діяльності. Форми екологічного виховання вдосконалюються і ґрунтуються на інтерактивній взаємодії, в основі якої лежать принципи особистісно-орієнтованого навчання.Документ Методи, технології проведення та оцінка діяльності учнів під час інтерактивних уроків з біології(2018) Орленко, С. В.; Дефорж, Ганна ВолодимирівнаДокумент Організація вивчення фізики в авіаційному ВУЗі за допомогою засобів ІКТ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Величко, Степан Петрович; Сава, Адамович Остапчук(UA) У статті розглянуто окремі аспекти вдосконалення методики навчання фізики, пов’язані з упровадженням засобів інформаційно-комунікаційних технологій.Документ Застосування технології інтерактивного навчання на уроках фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Мисліцький, Олександр Миколайович(UA) Розглядаються декілька напрямків активізації і розширення пізнавальних можливостей учнів завдяки використанню технології інтерактивного навчання на уроках фізики.