Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Запровадження елементів кредитно-модульної системи навчання курсу «Вступ до навчального фізичного експерименту»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Для забезпечення якості й ефективності розв’язування освітніх завдань при вивченні курсу загальної фізики в умовах кредитно-модульного навчання доцільно до проведення лабораторних фізичних практикумів організувати спецкурс пропедевтичної підготовки студентів-першокурсників з ключових питань навчального експериментування.Документ Посилення ролі самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівця з вищою освітою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Слободяник, Ольга Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглядається роль самостійної роботи у підготовці фахівця з вищою освітою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; сформульовані методичні рекомендації для ефективної організації самостійної роботи; виокремлено основні види самостійної роботи студентів за цільовим призначенням.Документ Організація самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олег Миколайович(uk) У статті розглянуто специфіку організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах у зв’язку із впровадженням кредитно-модульної системи навчання. Сформульовано проблеми недоцільності суто інформаційного навчання, розглянуто недоліки структури навчальних посібників, необхідності формування завдань для самостійної роботи, які б сприяли професійному становленню фахівців.Документ Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання за кредитно-модульною системою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Денисов, Денис Олександрович(uk) Розглядаються основні засади застосування індивідуальних навчально-дослідницьких завдань за кредитно-модульною системою підготовки фахівців у вищій школі.