Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Посилення ролі самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики за умови впровадження інформаційно-діяльнісного підхіду
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олег Миколайович; Царенко, О. Н.; Tsarenko, O. М.
    (uk) Інтенсивний розвиток інформаційних технологій, перетворення сучасного суспільства в інформаційне вимагає формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя, зокрема, вчителя фізики. Інформатизація освіти стимулює розробку нових підходів до використання потенціалу інформаційних і комунікаційних технологій, що має сприяти розвитку особистості студентів, підвищити рівень креативності їх мислення. У статті досліджується застосування інформаційно-діяльнісного підходу до вивчення загального курсу фізики, що реалізується через розробку електронних навчальних посібників, посилення ролі самостійної роботи. Все це створює належні умови для організації навчального процесу як динамічної системи, що забезпечує інтелектуальний розвиток студентів із врахуванням їх індивідуальних нахилів, дозволяє формувати узагальнені компетенції та професійну мотивацію до навчання. Показана конкретна структура електронних навчальних посібників з загального курсу фізики, розроблених з використанням об’єктно-орієнтованого навчального середовища Moodle.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 4. Оптика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сазонова, Олена Олександрівна
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізичного практикуму з «Оптики». Тематику і зміст робіт узгоджено з Галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 5. Квантова фізика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Петро Васильович; Сірик, Едуард Петрович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізиного практикуму з квантової фізики. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 2. Молекулярна фізика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Антонова, Ніна Григорівна; Гур’євська, Олександра Миколаївна; Подопригора, Наталія Володимирівна; Сальник, Ірина Володимирівна; Царенко, Олег Миколайович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізичного практикуму з молекулярної фізики. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямом підготовки 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 1. Механіка
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Антонова, Ніна Григорівна; Подопригора, Наталія Володимирівна; Сальник, Ірина Володимирівна; Ткачук, Іван Юрійович; Царенко, Олег Миколайович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізи-чного практикуму з механіки. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандар-том вищої освіти за спеціальністю 6.010100 Педагогіка та методика середньої освіти. Фізика та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичне забезпечення вивчення фононів у загальному курсі фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Трифонова, Олена Михайлівна
    У даній статті розглянуті шляхи удосконалення методики вивчення поняття фонота та його характеристик, які дають змогу студентам чітко визначити поняття фонота у його хвильовому, квазіімпульсному та енергетичному вираженнях, виокремити основні властивості фонотів та їх значення для наукових та практичних досліджень.