Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні оптики в умовах дистанційної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Волчанський, Олег Володимирович; Волчанский, Олег Владимирович; Volchanskyi, Oleh Volodymyrovych(ua) Важливим аспектом застосування ІКТ при вивченні фізики є організація модельного експерименту з використанням відповідних програмних модельних засобів (ПМЗ). Такі програми дозволяють не тільки спостерігати за ходом експерименту, а й легко змінювати його параметри. Особливо це актуально тоді, коли робота з реальним обладнанням у шкільному кабінеті фізики стає неможливою через карантинні заходи та відповідний перехід вітчизняної освіти на дистанційну форму навчання.Документ Проблеми створення та використання сучасного інформаційного середовища в навчально-виховному процесі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сальник, Ірина Володимирівна(uk) Створення сучасного інформаційного середовища є нагальною проблемою освіти, розв’язання якої пов’язано із широким запровадженням в навчально-виховний процес закладів освіти комп’ютерної техніки та сучасних програмних засобів. У статті розглядаються основні напрямки реалізації програми інформатизації освіти через використання віртуальних лабораторій та відповідного програмного забезпечення.Документ Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Величко, Степан Петрович; Неліпович, Віктор Володимирович(uk) Аналізуються зміст, структура та методика реалізації спецкурсу у процесі підготовки майбутніх вчителів та для ефективного запровадження ІКТ у вивченні рідких кристалів.Документ Розвиток системи навчального фізичного експерименту на засадах синергетичного підходу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович(uk) У статті на основі науково-теоретичного аналізу даються пропозиції щодо нового навчального обладнання з фізики та розкриваються основні його параметри. Запровадження основних положень педагогічної синергетики ілюструє як подібне нове обладнання у вигляді комплекту поліпшується у конструктивних його особливостях та методиці запровадження його з метою вивчення основ спектрального аналізу у ВНЗ.