Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні оптики в умовах дистанційної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Волчанський, Олег Володимирович; Волчанский, Олег Владимирович; Volchanskyi, Oleh Volodymyrovych
    (ua) Важливим аспектом застосування ІКТ при вивченні фізики є організація модельного експерименту з використанням відповідних програмних модельних засобів (ПМЗ). Такі програми дозволяють не тільки спостерігати за ходом експерименту, а й легко змінювати його параметри. Особливо це актуально тоді, коли робота з реальним обладнанням у шкільному кабінеті фізики стає неможливою через карантинні заходи та відповідний перехід вітчизняної освіти на дистанційну форму навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми створення та використання сучасного інформаційного середовища в навчально-виховному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сальник, Ірина Володимирівна
    (uk) Створення сучасного інформаційного середовища є нагальною проблемою освіти, розв’язання якої пов’язано із широким запровадженням в навчально-виховний процес закладів освіти комп’ютерної техніки та сучасних програмних засобів. У статті розглядаються основні напрямки реалізації програми інформатизації освіти через використання віртуальних лабораторій та відповідного програмного забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Величко, Степан Петрович; Неліпович, Віктор Володимирович
    (uk) Аналізуються зміст, структура та методика реалізації спецкурсу у процесі підготовки майбутніх вчителів та для ефективного запровадження ІКТ у вивченні рідких кристалів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток системи навчального фізичного експерименту на засадах синергетичного підходу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті на основі науково-теоретичного аналізу даються пропозиції щодо нового навчального обладнання з фізики та розкриваються основні його параметри. Запровадження основних положень педагогічної синергетики ілюструє як подібне нове обладнання у вигляді комплекту поліпшується у конструктивних його особливостях та методиці запровадження його з метою вивчення основ спектрального аналізу у ВНЗ.