Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз методичних проблем у формуванні знань учнів про різні види випромінювання і спектри
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сірик, Едуард Петрович
    (uk) В статті аналізуються різні методичні підходи до вивчення в шкільному курсі фізики понять про спектри та спектральний метод дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація рівневого підходу до виконання експериментальних завдань з молекулярної фізики
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Вовкотруб, Віктор Павлович
    (uk) У статті аналізується проблема формування в учнів фізичних знань, умінь і навичок, що п о в’язана з необхідністю забезпечення умов вільного вибору учнем варіанту експериментального завдання, а отже наявності відповідного матеріального забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний прилад для дослідження деформації пружних тіл
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Демидов, Роман Володимирович; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті на основі результатів комплексного аналізу системи шкільного фізичного експерименту, як невід`ємної і динамічної складової навчально – виховного процесу з фізики, робляться висновки про можливі напрямки удосконалення та забезпечення високого рівня фізичної освіти сучасними навчальними комплектами і засобами експериментування. Як один з прикладів розглянуто полігон, який представлений як навчальна установка для дослідження пружних властивостей різних об`єктів, рекомендується низка лабораторних робіт на його основі дослідницького характеру, описується дослідницьке завдання, яке передбачає активну самостійну пізнавальну діяльність учнів і можливість його розвитку для забезпечення варіативності виконання лабораторних робіт в умовах сучасного навчання фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Формування графічних умінь студентів у курсі методики навчання фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Чінчой, Олександр Олександрович; Кононенко, Сергій Олексійович
    (uk) У статті розглянуто формування графічних умінь студентів на зняттях з методики навчання фізики. Описані дидактичні вимоги до рисунків і текстового матеріалу, даються рекомендації по веденню записів на класній дошці.
  • Ескіз
    Документ
    Пристрої обчислювальної техніки в роботах фізичного практикуму
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Вовкотруб, Віктор Павлович
    (uk) Експериментальне вивчення фізичних основ будови і дії пристроїв електроніки – важливий чинник формування цілісних уявлень про будову і дію обчислювальної техніки.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мультимедійних технологій у фізичному експерименті з ядерної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання для моделювання фізичного експерименту з квантової фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Чинники удосконалення ергономічної оцінки фізичного практикуму з механіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Вовкотруб, Віктор Павлович; Деревінська, Олена Вікторівна
    (uk) У статті порушені проблеми і запропоновані варіанти доробок щодо підвищення оцінки ергономічної якості робіт – практикуму з механіки через удосконалення змісту та використання оригінальних, саморобних давачів і модифікованих цифрових вимірювальних приладів.
  • Ескіз
    Документ
    Створення студентами робочих зошитів з друкованою основою
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чінчой, Олександр Олександрович; Кононенко, Сергій Олексійович
    (uk) У статті розглянуто технологію створення студентами-практикантами робочих зошитів з друкованою основою. Описано дидактичні питання ілюстрування робочих зошитів для учнів.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми впровадження комплектів сучасного обладнання для активізації самостійної пошукової діяльності студентів з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті викладені концептуальні принципи і вимоги до створення комплектів освітнього устаткування на підставі сучасних технологій з метою збільшення рівня незалежної діяльності студентів протягом вивчення загального курсу фізики.