Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Посилення ролі самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики за умови впровадження інформаційно-діяльнісного підхіду
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олег Миколайович; Царенко, О. Н.; Tsarenko, O. М.
    (uk) Інтенсивний розвиток інформаційних технологій, перетворення сучасного суспільства в інформаційне вимагає формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя, зокрема, вчителя фізики. Інформатизація освіти стимулює розробку нових підходів до використання потенціалу інформаційних і комунікаційних технологій, що має сприяти розвитку особистості студентів, підвищити рівень креативності їх мислення. У статті досліджується застосування інформаційно-діяльнісного підходу до вивчення загального курсу фізики, що реалізується через розробку електронних навчальних посібників, посилення ролі самостійної роботи. Все це створює належні умови для організації навчального процесу як динамічної системи, що забезпечує інтелектуальний розвиток студентів із врахуванням їх індивідуальних нахилів, дозволяє формувати узагальнені компетенції та професійну мотивацію до навчання. Показана конкретна структура електронних навчальних посібників з загального курсу фізики, розроблених з використанням об’єктно-орієнтованого навчального середовища Moodle.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми вивчення нанотехнологій студентами педагогічних спеціальностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Царенко, Олег Миколайович; Царенко, Олег Николаевич; Tsarenko, O. N.
    (uk) Досліджено впровадження в освітній процес середніх на вищих навчальних закладів знань про наноматеріали та нанотехнології. Показано, що використання наноматеріалів в сучасних наукових дослідженнях, технологіях одержання нових конструкційних матеріалів є основою стратегічного розвитку держав. Це пов'язано з тим, що в нанодіапазоні кардинально змінюються фізичні та хімічні властивості речовин. Нанотехнології об'єднують фізику, хімію, біологію, екологію та інші науки, а глибоке вивчення наноматеріалів дає надії очікувати на появу нових явищ та ефектів, нових фундаментальних властивостей. Розглянуто низку проблем, пов'язаних із проведенням ефективної наукової, науково-технічної та інноваційної політики в Україні. Розроблена навчальна програма курсу «Наноматеріали та нанотехнології» для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, розкрита його структура та зміст. На основі модульної технології навчання розроблена комплексна система контролю та самоконтролю знань студентів з курсу «Наноматеріали та нанотехнології» з використанням віртуального навчального середовища Moodle.
  • Ескіз
    Документ
    Системний підхід до запровадження тестувальних форм контролю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статі дано аналіз основних вимог до створення найбільш поширених видів тестів. Вироблені рекомендації до формування різних за призначенням тестів, найбільш уживаних в сучасному навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Використання історичного матеріалу при вивченні теми «Електричний струм у рідинах»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статті розглянуто узагальнені матеріали про історію створення гальванічних лементів та вплив цього відкриття на розвиток науки і техніки ХІХ століття.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості створення електронних навчальних посібників на основі структурування навчального матеріалу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статі дано аналіз основних вимог до створення електронних засобів навчання, у тому числі електронних навчальних посібників. Вироблені рекомендації до форми та змісту останніх з урахуванням структурування навчального матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статті розглянуто специфіку організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах у зв’язку із впровадженням кредитно-модульної системи навчання. Сформульовано проблеми недоцільності суто інформаційного навчання, розглянуто недоліки структури навчальних посібників, необхідності формування завдань для самостійної роботи, які б сприяли професійному становленню фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Третій професор Кавендішської лабораторії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) Джозефу Джону Томсону − автору відкриття електрона, творцю однієї з перших моделей атома, засновнику Кавендішської школи фізиків присвячується дана робота.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості лабораторного практикуму з «Сучасних конструкційних матеріалів та нанотехнологій»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Царенко, Олег Миколайович
    (UA) Проаналізовано проблеми проведення лабораторного практикуму в системі підготовки магістрів спеціальності 8.01010301 Технологічна освіта і спроектовано зміст лабораторного практикуму, який сприяє формуванню необхідних професійних умінь; розроблено необхідні для проведення лабораторного практикуму методичні рекомендації.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 4. Оптика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сазонова, Олена Олександрівна
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізичного практикуму з «Оптики». Тематику і зміст робіт узгоджено з Галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 5. Квантова фізика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Петро Васильович; Сірик, Едуард Петрович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізиного практикуму з квантової фізики. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.