Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до практичних занять з Сучасних освітніх технологій навчання хіміко-біологічних дисциплін
    (2024) Форостовська, Тетяна Олександрівна
    (ua) У методичних вказівках міститься інформація, необхідна для підготовки до практичних занять з курсу Сучасні освітні технології навчання хіміко-біологічних дисциплін. Наведена програма навчальної дисципліни. Методичні вказівки містять перелік тем ІНДЗ та теоретичних питань до екзамену, зразок екзаменаційного білету з даного курсу. Методичні вказівки будуть корисні студентам при підготовці до практичних занять та екзамену з курсу «Сучасні освітні технології навчання хіміко-біологічних дисциплін. Посібник рекомендовано для студентів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)» предметною спеціальністю 014.06 «Середня освіта (Хімія)» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка».
  • Ескіз
    Документ
    Використання ситуаційних завдань під час підготовки майбутніх вчителів природничих наук на прикладі вивчення дисципліни «токсикологічна хімія екооб’єктів»
    (2023) Бохан, Юлія Володимирівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Горбатюк, Наталія Миколаївна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna; Horbatiuk, Nataliia Mykolayivna
  • Ескіз
    Документ
    Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Бохан, Юлия Владимировна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Форостовская, Татьяна Александровна; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна інтеграція як важлива умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Форостовська, Тетяна Олександрівна; Форостовская, Татьяна Александровна; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної інтеграції як складової гуманізації і гуманітаризації освіти, котра є важливою умовою професійного самовизначення. Формування професійного самовизначення майбутнього вчителя хімії в закладах вищої освіти є важливим процесом, який дозволить молодому поколінню війти в сферу педагогічної діяльності на основі усвідомленого власного вибору.
  • Ескіз
    Документ
    Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлия Владимировна; Форостовская, Татьяна Александровна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.