Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
46 результатів
Фільтри
Налаштування
community.search.results.head
Документ Вивчення у шкільному курсі понять про частинки та їхні взаємодії(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Каленникова, Тетяна Олександрівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Садовий, Микола Ілліч(ua) Стаття присвячена проблемі вивчення у середній школі понять про частинки і їхні взаємодії.Документ Активізація пізнавального інтересу учнівпри навчанні квантової фізики з використанням історичного матеріалу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович; Rudenko, Evgeny; Sadovyj, Mykola(uk) В статті визначена роль історичного матеріалу для активізації пізнавальної діяльності учнів при опануванні фізики та окреслено конкретний зміст навчального матеріалу, з яким варто ознайомити учнів при навчанні квантової фізики. Стаття також присвячена аналізу історичних аспектів зародження та розвитку квантової фізики. Здійснено аналіз історичного розвитку змісту понять квантової фізики, зокрема відомостей про випромінювання абсолютно чорного тіла, квант світла, фотон та корпускулярні властивості світла. Розглянуто розвиток фундаментальних теорій квантової фізики. Показано особливості цих понять у контексті їх історичного формування. Зроблено спробу показати історичне значення відкриттів у галузі квантової фізики кінця ХІХ початку ХХ століття. Метою даної статті є дослідження історичних причин виникнення квантової фізики, визначення історичного генезису виникнення та доведення фундаментальних теорій та понять квантової фізики.Документ Дидактичні основи оптимізації навчального процесу в технікумах і коледжах(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Садовий, Микола Ілліч; Лагодич, Олена Іванівна; Лукіна, Катерина(uk) У статті запропоновані шляхи оптимізації ефективності навчального процесу в технікумах і коледжах засобами поєднання багаторівневого диференційного навчання з модульно-рейтинговою технологією навчання, використання нових інформаційних технологій навчання та організації міжпредметних зв ’язків.Документ Використання ІКТ для підвищення ефективності процесу навчання фізики(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Садовий, Микола Ілліч(uk) У статті розкрито основні напрямки застосування нових технологій у навчальному процесі вивчення фізики та розглянуто окремі приклади їх використання на уроках.Документ Методика ознайомлення учнів загальноосвітніх шкіл з проблемами космології та фізики(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Садовий, Микола Ілліч(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі формування в учнів сучасних уявлень про природу та Всесвіт.Документ Методика використання мікроскопів у дослідженні властивостей сучасних конструкційних матеріалів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Sadovyi, Mykola(uk) В статті акцентована увага на формуванні у майбутніх учителів технологій експериментаторської компетентності. Відображено методику навчання студентів спеціальності «8.01010301 Технологічна освіта» проводити вимірювання під час опанування дисципліною «Практикум з матеріалознавства» у педагогічному вищому навчальному закладі. Оскільки основа практикуму з матеріалознавства полягає у вивченні методики використання мікроскопів різних типів для дослідження структури та будови сучасних конструкційних матеріалів, то основна увага приділена саме використанню цих приладів та їх будові. Запропонований у статті підхід до виконання однієї з перших лабораторних робіт практикуму з матеріалознавства при підготовці фахівців спеціальності: «8.01010301 Технологічна освіта» сприятиме більш свідомому виконанню ними наступних лабораторних робіт та у підсумку забезпечить формування експериментаторської компетентності.Документ Проблеми навчання нерівноважних процесів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyi, Mykola(uk) Анотація. Стаття присвячена важливій проблемі дослідження розвитку нерівноважних, відкритих, неізольованих систем. Проаналізовано рівноважні процеси, чотири начала термодинаміки. Визначені межі їх застосування. У статті встановлено, що упродовж кількох останніх десятиліть фізики, хіміки і біологи зуміли наблизитись до розуміння процесів формування структур у відкритих системах, тобто системах, які обмінюються речовиною й енергією з оточуючим середовищем. Відповідь на питання про причини та загальні закономірності самоорганізації міститься в термодинаміці незворотних процесів, або ж, як її прийнято називати, нерівноважній термодинаміці. Величезною заслугою нерівноважної термодинаміки є усвідомлення того факту, що нерівноважність може бути причиною порядку. У статті приведено порівняння рівноважних та нерівноважних систем, механізм утворення локальних лінійних нерівноважних систем та перспективи їх розвитку.Документ Еволюція поняття знання з фізики у епоху зародження інформаційного суспільства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Садовий, Микола Ілліч; Сірик, Едуард Петрович(uk) В статті розглянуто технологію дослідження понять інформаційного суспільства, з метою започаткування традиції створення банків відповідної інформації з фізики.Документ Проблеми вивчення новітніх понять у курсі фізики середньої школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Садовий, Микола Ілліч(uk) Стаття присвячена методиці навчання новітніх понять фізики у курсі фізики середньої школи.Документ Про деякі критерії виявлення ознак та особливостей обдарованості у дітей при навчанні фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Василець, Олена Костянтинівна; Садовий, Микола Ілліч(uk) У статті йдеться про основні ознаки обдарованості школярів та особливості організації їхньої навчально-пошукової діяльності.