Кафедра природничих наук і методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/62
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Акустичний датчик у навчальному експериментуванні майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Пропонується один з варіантів комплексного представлення експериментальної і теоретичної компонент курсу фізики вищої школи у формуванні відповідної предметної компетентності майбутніх учителів фізики на прикладі використання акустичного датчика у системі навчального фізичного експерименту.Документ Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.Документ Співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики(2015) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Стаття присвячена дослідженню проблеми міждисциплінарного підходу до навчання студентів математичних методів фізики. Обґрунтовується доцільність врахування міждисциплінарних зв’язків у навчально-пізнавальному процесі з фізики, в якому математичне моделювання виступає одним із інтегративних чинників. Встановлюється співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики й фізики в процесі підготовки майбутніх учителів фізики.Документ Контекстна спрямованість навчання математичному моделюванню фізичних систем з точки зору принципу відповідності(2015) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) У статті конкретизуються основні напрямки контекстного підходу: теоретичного, прикладного та професійно спрямованого формування у майбутніх вчителів фізики математичної компетентності з фізики з точки зору вивчення принципу відповідності. Теоретичний контекст навчання математичному моделюванню фізичних систем презентовано на прикладі обґрунтування теорем Еренфеста у курсі квантової механіки, а також на основі аналізу формули Ейнштейна встановлена класифікації рухів мікрооб’єктів щодо розмежування класичної, релятивістської та ультрарелятивістської областей; прикладний – через аналіз основних положень теорії Бора; професійно спрямований – через можливість адаптації квантово-механічних уявлень у змісті задач шкільного курсу фізики. Встановлено, що відшукання критеріїв виродженнях теоретичних співвідношень з позицій принципу відповідності є вагомим елементом реалізації контекстної спрямованості навчання математичному моделюванню фізичних систем, уможливлюючи формування у студентів теоретичного та критичного типів мислення.Документ Поліпарадигмальність як методологічна система координат до осмислення трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) В статті представлені результати дослідження трансформації поглядів на навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах з позицій поліпарадигмальної методологічної системи координат, починаючи з середини 50-х років минулого століття. Результати дослідження представлені у вигляді відповідної періодизації еволюції дидактичних підходів від формально-логічного до компетентнісного.