Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Науково-педагогічні підходи в дослідженні «механізму шкідливого впливу тютюнопаління на організм людини» при викладанні дисципліни «Безпека життєдіяльності»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ткачук, Андрій Іванович; Гуцалюк, Олексій Миколайович; Барно, Олександр Миколайович; Tkachuk, Andrij Ivanovych; Hutsaliuk, Oleksii Mykolajovych; Barno, Oleksandr Mykolajovych
    (ua) У статті розглянуті науково-педагогічні підходи при вивченні соціальних небезпек, що пов’язані з такими шкідливими звичками, як систематичне тютюнопаління (нікотиноманія), студентами медичних закладів вищої освіти у процесі викладання безпеки життєдіяльності за рахунок більш ефективного компонування та подачі відповідного лекційного матеріалу за допомогою системи мультимедійних презентацій. Наведені сучасні данні про механізми формування звикання та залежності нервової системи людини від систематичного вживання нікотину. Показано, що сучасні технології виробництва нікотиновмісних засобів, в першу чергу цигарок, дозволяють перетворювати на дорогий продукт масового вжитку фактичне сміття із додаванням величезної кількості надзвичайно небезпечних сполук. Висвітлено нові бачення катастрофічних наслідків для організму людини систематичного вживання нікотиновмісних продуктів, особливо при тютюнопалінні, незалежно від віку та фактичних способів – активного чи пасивного.
  • Ескіз
    Документ
    До питання формування компетентностей з безпеки життєдіяльності учнів на уроках технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Дузенко, Святослав Миколайович; Дузенко, Святослав Николаевич; Sadovy, Nikolay Ilyich; Duzenko, Svyatoslav Nikolaevich
    (ua) У статті здійснено аналіз науково-методичної літератури з загальних питань дослідження. Виявлено та проаналізовано методи формування компетентностей з безпеки життєдіяльності учнів на уроках технологій. Реалізації компетентностей з безпеки життєдіяльності учнів можлива за використання відповідних методів навчання. Нами визначено, що існує багато варіантів класифікації методів навчання, однак єдиної виділено не було. Спільною ознакою всіх методів навчання є – діяльність. Тому за видами діяльності методи поділяються на три групи серед яких: методи спільної діяльності учасників педагогічного процесу, методи самовиховання і самоосвіти, методи педагогічного впливу суб’єкта педагогічного процесу на його об’єкт Впровадження будь-якого методу навчання на уроках потребує врахування того, що будь-яке навчання ефективніше тоді, коли воно базується на основній модальності сприйняття учня. Тому доцільно використовувати з запропонованими методами формування компетентностей з безпеки життєдіяльності старшокласників, також аудіальну та візуальну модальність. На приклад: фільми про надзвичайні ситуації, документальні відео, плакати, малюнки, фотографії, друкована продукція.