Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevnа; Vdovenko, Victoria Vitalyevna(ua) В статті здійснено історико-науковий аналіз трансформації педагогічних ідей щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Однією з найвизначніших подій першого пошуку розв’язання проблем, пов’язаних із оцінкою, були педагогічні слухання у Петербурзькому педагогічному товаристві 1873 р. Думки освітян розділилися: деякі вважали, що шкільна оцінка – це пережиток минулого і вона повинна піти в небуття, інші закликали модернізувати оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до вимог часу. На початку ХХ ст. прогресивна громадськість почала замислюватися над підвалинами, принциповими засадами школи й освіти. У статті проаналізовано тодішні інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів, які впроваджувалися в комерційних училищах на території України.Документ Комерційні училища в системі професійної освіти України (кін. ХІХ - поч. ХХ ст.)(2014) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна; Gurianova, O.(uk) У статті розглянуто коротку історію виникнення та розповсюдження комерційних училищ в Україні ХІХ – початку ХХ ст. Зроблено спробу класифікувати стару середню школу, у розрізі профільної школи. Знайдено місце комерційних училищ у системі профільної освіти.