Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
10 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формування у майбутніх учителів трудового навчання знань з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни технічна творчість(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Щирбул, Олександр Миколайович; Shirbul, Аleksandr(ua) У статті розглядаються проблеми формування у майбутніх учителів трудового навчання знань, умінь і навичок з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість».Проводиться теоретичний аналіз наукових джерел, законодавства України в сфері інтелектуальної власності, аналізується зміст підготовки студентів з питань технічної творчості та окремих питань інтелектуальної власності. Наводяться конкретні приклади завдань самостійної роботи, виконання яких сприяє розширенню й узагальненню знань студентів про техніку, технічну творчість, винаходи, види винаходів, патенти, методи та засоби пошуку й аналізу необхідної технічної інформації.Документ Удосконалення змісту дисципліни «технічна творчість» – важливий елемент формування творчого потенціалу студентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Mykolayovych(ua) Стаття присвячена проблемам удосконалення змісту дисципліни «Технічна творчість» при підготовці майбутніх учителів трудового навчання. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з питань змісту технічної творчості, методів навчання, способів організації творчої технічної діяльності. Розкрито сутність практичних завдань, які використовуються для підготовки студентів в аспекті технічної творчості. Зокрема, в публікації основна увага приділяється класифікації технічних задач як одного з видів технічних завдань, котрі дають можливість студентам формувати свої знання, уміння й навички з технічної творчості, використовувати різні способи розв’язання технічних протиріч, розвивати інтуїцію, здатність до аналіз, синтезу, узагальнення, критичної оцінки, перенесення досвіду та інші творчі технічні здібності.Документ З досвіду організації та проведення гурткової роботи зі старшокласниками закладів загальної середньої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кононенко, Сергій Олексійович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Кононенко, Сергей Алексеевич; Манойленко, Наталья Владимировна; Kononenko, Sergei Alekseevich; Manoylenko, Natalia Vladimirovna(ua) В статті проведено аналіз педагогічних і методичних досліджень, присвячених проблемам організації й розвитку технічної творчості школярів, вивчення досвіду роботи шкіл і позашкільних закладів, досвід авторів дають змогу визначити шляхи подальшого вдосконалення позакласної роботи а саме: в оптимізації вибору змісту, тематики, об’єктів праці, удосконаленні форм організації і засобів керівництва діяльністю учнів на позакласних заняттях для ознайомлення з основами організації сучасного виробництва, особливостями конструкторської, винахідницької і раціоналізаторської діяльності, вирішенні питань матеріального забезпечення, створення належних умов для занять гуртків, зміцнення їхньої навчально-матеріальної бази.Документ Використання систем 3D друку за FDM технологією в межах навчальної дисципліни «Машинознавство: основи робототехніки»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Соменко, Дмитро Вікторович; Соменко, Дмитрий Викторович; Somenko, Dmytro Viktorovych(uk) Під час опанування навчальної дисципліни «Машинознавство: Основи робототехніки» студент повинен отримати певний рівень предметної компетентності, що визначається знаннєвим, діяльнісним та ціннісним компонентами. Для майбутніх фахівців з цифрових технологій ключовою є інформаційно-цифрова компетентність, яка дає змогу випускнику оперативно орієнтуватися у швидкозмінному інформаційному просторі, систематизувати інформацію та робити логічні висновки. Застосування технологій 3D-друку в освітній робототехніці є одним з найбільш актуальних напрямків, який суттєво розширює можливості практичного застосування набутих знань під час вивчення дисципліни. Головною відмінністю від класичного підходу до використання технологій 3D друку в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, де 3D-принтер використовується для реалізації творчості учнів та матеріалізації віртуальних об’єктів, в освітній робототехніці він може виступати як об’єкт вивчення – класичний приклад роботизованої системи, яка у порівнянні з навчальними роботами не лише моделює можливості промислових роботів, а й дозволяє виготовляти корисний продукт. Міжпредметна інтегрованість, на якій базується освітня робототехніка, сприяє природній цікавості людини (учня, студента) до розробки і конструювання різних механізмів. Одночасно заняття з робототехніки підходять для вивчення основ алгоритмізації та програмування, дозволяючи студентам побачити, як їх знання дають можливість переносити дію з віртуального, комп'ютерного простору у світ реальних, дійсних об'єктів. І це має величезне психологічне значення у наш час, де захопленість віртуалізацією носить явно надмірний характер.Документ Використання програми power point для супроводу навчальних занять з дисципліни «технічна творчість»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Nikolivich(ua) Стаття присвячена проблемі удосконалення методів і форм організації навчальної діяльності при підготовці майбутніх учителів трудового навчання й технологій з питань технічної творчості. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем інформаційного, методичного забезпечення освіти в аспекті створення та використання електронних засобів навчання в сучасному освітньому процесі вищої школи. Розглянуто окремі методичні особливості застосування програми Power Point при навчанні студентів, визначено позитивні та негативні моменти використання цієї програми для супроводу процесу навчання. Наведено приклад використання мультимедійної програми для розробки тестових завдань з дисципліни «Технічна творчість», котрі дають можливість ефективно контролювати рівень засвоєння студентами навчального матеріалу, стимулюють їхню самостійну роботу.Документ Удосконалення методики організації та змісту гурткової роботи з радіоелектроніки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кононенко, Сергій Олексійович; Копчук, Олександр Васильович; Колісник, Роман Вікторович; Гринь, Денис Васильович; Кононенко, Сергей Алексеевич; Копчук, Александр Васильевич; Колесник, Роман Викторович; Гринь, Денис Васильевич; Kononenko, Sergey Alekseevich; Kopčuk, Aleksandr Vasilevich; Kolisnyk, Roman Viktorovich; Grin, Denys Vasilevich(ua) В статті проведено аналіз педагогічних і методичних досліджень, присвячених проблемам організації й розвитку технічної творчості школярів, вивчення досвіду роботи шкіл і позашкільних закладів, досвід авторів дають змогу визначити шляхи подальшого вдосконалення позакласної роботи а саме: в оптимізації вибору змісту, тематики, об’єктів праці, удосконаленні форм організації і засобів керівництва діяльністю учнів на позакласних заняттях для ознайомлення з основами організації сучасного виробництва, особливостями конструкторської, винахідницької і раціоналізаторської діяльності, вирішенні питань матеріального забезпечення, створення належних умов для занять гуртків, зміцнення їхньої навчально-матеріальної бази, удосконалення підготовки вчителів, зокрема вчителів трудового навчання та фізики, для керівництва позакласною роботою з радіоелектроніки та їхньої перепідготовки.Документ Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».Документ Організація творчої позаурочної діяльності учнів — важливий елемент професійної підготовки майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Щирбул, Олександр Миколайович(UA) У статті розглядаються проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів.Документ Способи оцінювання та корекції рівня підготовки студентів з технічної творчості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Щирбул, Олександр Миколайович(UA)У статті аналізуються способи оцінювання й корекції рівня підготовки майбутніх учителів трудового навчання з питань технічної творчості.Документ Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Щирбул, Олександр Миколайович; Shchirbul, Oleksandr(UA) У статті розглядаються проблеми фундаменталізації підготовки студентів. На основі аналізу змісту дисципліни «Технічна творчість» визначено фундаментальні дисципліни та знання, необхідні для якісної підготовки майбутніх учителів технологій в аспекті технічної творчості.