Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна; Yezhova, Olga Volodymyrivna(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців, здатних розробляти і запроваджувати прогнозовані технології в індустрії моди. Обґрунтована прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди у закладах професійно-технічної освіти, яка повинна забезпечити готовність майбутніх кваліфікованих робітників до провадження професійної діяльності в умовах сучасного та прогнозованого виробництва. Запропонована та апробована прогностична модель підготовки фахівців у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю як система, що, відтворюючи систему професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників індустрії моди, дає змогу отримувати нову інформацію про її взаємопов’язані структурні елементи, умовно об’єднані в блоки: факторний, цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, результативний.Документ Проблеми і перспективи професійно-технічної освіти в Україні(Павлоград : ІМА-прес, 2016) Анісімов, Микола ВікторовичДокумент Психолого-педагогічний аналіз прогнозованих трудових функцій кваліфікованих робітників при пошитті швейних виробів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна(uk) Проаналізовані трудові функції робітників при пошитті швейних виробів в умовах сучасного та прогнозованого виробництва для обґрунтування змісту освіти кваліфікованих швачок, кравців, операторів швацького устаткування. При цьому виробнича операція розділена на фази: підготовчу, виконавчу, контрольно-керівну. Встановлено, що зміни у змісті праці будуть найбільш суттєвими на виконавчій фазі. Це зумовлене впровадженням автоматизованого обладнання та автоматизованих швейних ліній. Обґрунтовано, що кваліфікованим робітникам швейної галузі будуть необхідні знання та вміння з використання професійно орієнтованого програмного забезпечення.Документ Підготовка кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ежова, Ольга Владимировна; Єжова, Ольга Володимирівна(uk) Проаналізовані основні етапи розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні. Узагальнена інформація щодо програм навчання рукоділля в жіночих навчальних закладах, починаючи з ХІХ століття. Встановлено, що з початку ХІХ століття в Україні відкривались ремісничі училища для дітей нижчих чинів, які навчали швейній справі. Обґрунтовано, що до кінця ХІХ століття в підготовці кравців переважало учнівство, як передавання професійного досвіду від майстра до учня. Встановлено, що перший період розвитку системи професійної підготовки робітників швейного профілю (кінець 80-х рр. XIX століття – 1920 р.) характеризується обов’язковістю навчання швейної справи всіх дівчат на рівні побутових потреб, та появою жіночих професійних шкіл з фаховим вивченням крою та шиття.Документ Наступність профільного навчання технологій у загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Чубар, Василь Васильович(UA) У статті проаналізовано теоретичні та методичні аспекти реалізації наступності у процесі загальноосвітньої та професійно-технічної освіти. Запропоновано підходи до удосконалення змісту навчання та оптимального поєднання методів, форм і способів реалізації наступності у процесі профільного навчання технологій виробництва старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів та професійно-технічного навчання.Документ Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єжова, Ольга Володимирівна; Yezhova, Olga(UA) Стаття присвячена обґрунтуванню мети, структури та змісту посібника для ПТНЗ з інформаційних технологій у швейній галузі. Теоретичні відомості враховують прогноз автоматизації проектування та виробництва одягу. Розроблена система завдань зі створення моделей одягу в САПР Грація. Завдання відповідають різним рівням професійної діяльності: стереотипному, операторському, експлуатаційному