Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Системний підхід у вивченні атомної і ядерної фізики у педагогічних коледжах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Иллич; Sadovyi, Mykola; Руденко, Євгеній Володимирович; Руденко, Евгений Владимирович; Rudenko, Eugene(uk) Стаття присвячена проблемі використання системного підходу на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації системного підходу при вивченні атомної та ядерної фізики у педагогічних коледжах. Такий підхід значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії. Створення ідеалізованих об’єктів, зокрема, взаємоперетворень елементарних частинок, які не існують у об’єктивній дійсності, але які мають певні прообрази в реальному світі допомагають у першому наближенні дійти до істини. У статті подано зразки розроблених дослідів модельного характеру. Демонстрації здійснюються у динамічному режимі. Метою даної статті є обґрунтування необхідності використання нових інформаційних технологій та системного підходу під час вивчення ядерних процесів фізики високих енергій.Документ Експериментальні задачі з використанням новітніх інформаційних технологій на сучасному уроці фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович(uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання на сучасному уроці фізики. Актуальність дослідження полягає у необхідності організації та реалізації фізичного експерименту з експериментальними задачами у середніх навчальних закладах з атомної та ядерної фізики. Такий підхід значно активізує процес використання моделей і моделювання, абстрагування, ідеалізацію й аналогії. Створення ідеалізованих об’єктів, зокрема, взаємоперетворень елементарних частинок, які не існують у об’єктивній дійсності, але які мають певні прообрази в реальному світі допомагають у першому наближенні дійти до істини. У статті подано частину експериментальних задач розроблених на дослідах модельного характеру. Демонстрації здійснюються у динамічному режимі. Метою даної статті є обґрунтування необхідності використання нових інформаційних технологій та використання експериментальних задач під час вивчення ядерних процесів фізики високих енергій.Документ Інноваційні засоби у підготовці майбутніх учителів технологій до викладання автосправи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблена спроба вдосконалити технологічну схему вивчення майбутніми вчителями дисциплін спеціалізації за профілем навчання «Автосправа» на основі застосування сучасних інформаційних засобів і реалізації основних принципів самостійної роботи з інтелект-картами.Документ Моделювання як засіб реалізації акмеологічного підходу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Бобик, Ірина ВікторівнаСтаття присвячена дослідженню моделюванню, як методу дослідження явищ і процесів, що реалізується на основі акмеологічного підходу. Розглянуті акмеологічні умови, види моделювання, критерії та функції моделювання. Наведені приклади використання методу моделювання в процесі навчання фізики для досягнення кращої якості навчання. Поставлені та розв’язані наступні задачі: 1) проаналізувати акмеологічні умови досягнення кращого результату; 2) встановити основні критерії моделювання у навчанні фізики; 3) обгрунтувати ефективність використання моделювання на основі акмеологічного підходу.