Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Iнноватика у харчових технологiях
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Царенко, Ирина Леонтьевна
    (uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості проблемного навчання щодо розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Мироненко, Наталя Василівна
    (uk) У статті розглядаються поняття «творчо-інтелектуальні здібності», «інноваційні педагогічні технології». Розкривається сутність проблемного навчання, як однієї з педагогічних технологій, що допомагає у розвитку творчо-інтелектуальних здібностей учнів на уроках технологій. Зазначається важливість впровадження інноваційних педагогічних технологій, а саме проблемного навчання у навчальному процесі при підготовці майбутнього вчителя технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інноваційних педагогічних технологій в організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мироненко, Наталя Василівна
    (uk) У статті розглядається сутність інноваційних педагогічних технологій та розкривається їх роль в організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій. Показано значення інноваційної спрямованості діяльності майбутнього вчителя технологій у процесі його професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальні завдання як засоби формування технічного досвіду майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Манойленко, Наталія Володимирівна
    (UA) Акцентується увага на необхідності забезпечення змісту завдань лабораторних практикумів прикладним матеріалом, як невід’ємної складової формування профільної компетентності майбутніх учителів технологій.