Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Проектування освітнього процесу технологічної підготовки старшокласників засобами індивідуалізації
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Абрамова, Оксана Віталіївна; Онуфрак, Оксана Володимирівна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Onufrac, Oksana Volodymyrivna
    (ua) Індивідуалізація профільного навчання здійснюється з урахуванням поділу учнів на групи залежно від рівня сформованості навченості, научуваності, творчості та інтересу. В роботі розроблено методичне забезпечення для реалізації індивідуального підходу до старшокласників, що передбачає побудову структури уроку за моделлю навчання Девіда Колба. Побудова уроку за принципом цієї моделі передбачає, що він буде складатися із чотирьох умовних циклів, де у кожному циклі будуть застосовуватися методи навчання, що найбільше враховуватимуть типи сприйняття інформації для кожної із групи людей. Активісти тяжіють до конкретного досвіду, мислителі – рефлексивного спостереження, теоретики –абстрактної концептуалізації, прагматики – активного експериментування.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Царенко, Олександр Миколайович; Царенко, Александр Николаевич; Tsarenko, Alexander Nikolaevich; Царенко, Ірина Леонтіївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Tsarenko, Irina Leontievna
    (uk) На основі аналізу проблем навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам у статті досліджуються ефективні умови становлення майбутніх фахівців, серед яких визначальними є вироблення вмінь самостійно поповнювати і творчо застосовувати набуті знання в різних практичних і педагогічних ситуаціях. Ефективними методами навчання студентів є проблемні лекції, адже вони стають активними учасниками освітнього процесу. До ефективних методик випереджувальної освіти відносяться: проблемні, інтерактивні й проектні технології, які доцільно використати на заняттях з харчових технологій. Методики випереджувальної освіти у поєднанні з мультимедійними технологіями, які забезпечують належний рівень візуалізації навчального матеріалу, сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу, в цілому. Перспективи подальших розробок ми вбачаємо у розробці методики впровадження проблемних, інтерактивних і проєктних технологій, які сприятимуть формуванню фахової компетентності та розвитку методологічної культури майбутніх вчителів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості методів навчання фізики і астрономії у коледжах
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Садовий, Микола Ілліч; Бевз, А. В.; Садовой, Н. И.; Бевз, А. В.; Sadovyi, M. I.; Bevz, A. V.
    (ua) У статті розглянуто та проаналізовано методи навчання адекватні характеру пізнавальної діяльності студентів інженерних коледжів. А саме пояснювально-ілюстративний та репродуктивний метод, метод проблемного навчання, частково-пошуковий та дослідницький методи.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних підходів до вдосконалення змісту і методів підготовки студентів при вивченні ними дисципліни технічна творчість
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander
    (uk) У статті розглядаються проблеми використання інноваційних підходів до вдосконалення змісту й методів підготовки студентів.Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел, який дав можливість констатувати, що сучасна педагогічна наука потребує теоретичної розробки та впровадження в практику освітньої діяльності нових підходів до організації навчально-виховного процесу, який спрямований не на збільшення кількості знань, а на творчий розвиток особистості, на вироблення вмінь людини вчитися. Зокрема, в публікації розглядаються та аналізуються конкретні приклади використання елементів проблемного навчання при викладанні лекційного матеріалу з дисципліни «Технічна творчість», використання методів розв’язання технічних завдань і задач, які сприяють формуванню у майбутніх учителів трудового навчання й технологій різних творчих здібностей.