Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка старшокласників до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва в процесі профільного навчання технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasyl Vasylevich
    (ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення практичної підготовки учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва в процесі профільного технологічного навчання. У дослідженні використано методи, які доповнюють один одного: вивчення, аналіз і систематизація навчальної, методичної, психолого-педагогічної та соціологічної літератури; системний і проблемно-пошуковий методи для виявлення шляхів удосконалення практичної підготовки старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва. Автором виділено й проаналізовано декілька підходів до удосконалення практичної підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва за допомогою трудового стажування, запропоновано шляхи його реалізації, сформульовано висновки, а також напрямки подальших наукових досліджень проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої активності старшокласників у процесі технологічної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рябець, Сергій Іванович; Петренко, Володимир Анатолійович; Рябец, Сергей Иванович; Петренко, Владимир Анатольевич; Ryabets, Sergey Ivanovich; Petrenko, Volodymyr Anatolievich
    (ua) У статті розглянуто деякі методи стимулювання творчої активності учнів старшої школи на уроках Технологій в умовах переходу до нового змісту технологічної підготовки. Навчально-виховний процес з Технологій передбачає оволодіння старшокласниками особливими педагогічними методами творчої активності, до яких відносять метод мозкового штурму, синектики, фокальних об’єктів, морфологічного аналізу та ін. Зазначені методи творчої активності презентують технологію опрацювання інформації та пошуку нових ідей для розв’язання технічних творчих завдань. Акцентовано увагу на основних умовах реалізації деяких творчих методів стимулювання творчої активності в процесі технологічної підготовки. Такими умовами зокрема, є підведення учнів до творчого розв’язку ідеї, стимулювання учнів до використання набутих загальнотеоретичних і політехнічних знань для розв’язання технічних творчих завдань, використання педагогічних прийомів та методів стимулювання творчої активності учнів при виконанні поставлених перед ними завдань на уроках Технологій тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Варіативне використання форм організації навчального процесу під час профільного навчання старшокласників технологій
    (2014) Чубар, Василь Васильович; Чубар, Василий Васильевич; Chubar, V.
    (uk) У статті проаналізовано теоретичні аспекти форм організації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, які використовуються у шкільній практиці. Запропоновано шляхи вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів технологій з варіативного використання форм організації навчального процесу під час профільного навчання технологій старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів.