Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні засади формування готовності майбутніх учителів технологій до використання сервісів Google
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Токаренко, Максим Андрійович; Токаренко, Максим Андреевич; Tokarenko, Maxim Andreyevich
    (uk) У статті розглядається проблема формування готовностi студентiв до використання сервісів Google в освітньому процесi з технологій. Актуальність зумовлена інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій і мережевих ресурсів, що вимагає коригування змісту професійної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. У науково-педагогічних працях вчені недостатньо уваги приділяють фаховій підготовці майбутніх учителів технологій з урахуванням інтенсивного розвитку інформаційної галузі, практичних потреб профільної школи. Тому метою статті є обґрунтування дидактичних засад формування готовності майбутніх учителів технологій до використання інтегрованих сервісів Googleу практичній діяльності. Дослідженням доведено, що готовність вчителя до ефективного використання сервісів Google в освітньому процесi визначається як синтез взаємопов'язаних компонентiв: мотиваційного, операцiйно-пiзнавального, емоцiйно-вольового та оцінного. Зв'язок компонентiв у структурi готовностi студентів пiдпорядковується дiалектицi вiдношень мiж сукупнiстю i взаємозалежнiстю цих компонентiв та взаємозв'язками з особистiстю майбутнього учителя, що їх об'єднують.
  • Ескіз
    Документ
    Методична підготовка майбутніх учителів технологій до використання мультимедійних засобів навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олександр Миколайович; Царенко, Александр Николаевич; Tsarenko, Alexandr Nikolaevich
    (uk) У статті обґрунтовано зміст і розглядаються методичні особливості вивчення курсу «Мультимедійні технології в технологічній освіті». У процесі розробки навчальної дисципліни реалізовані принципи відкритої освіти, зокрема на основі використання загальнодоступних сервісів Google передбачається відкритість і доступність електронних матеріалів (освітнього контенту) для майбутніх фахівців спеціальності: 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Окреслено вимоги до рівня підготовки (психолого-педагогічної, методичної і технічної) майбутніх учителів трудового навчання та технологій. У статті наведено фрагмент авторської робочої навчальної програми з курсу «Мультимедійні технології в технологічній освіті». Передбачається, що досягнення навчальних цілей змістових модулів дисципліни забезпечується спільною діяльністю викладача і студентів.