Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування експериментаторської компетентності у майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич
    (uk) Зміст навчальних предметів, що відносяться до освітньої галузі «Технології», має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізуються переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять, тому формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій ми пропонуємо розпочинати з першого курсу навчання у педагогічному вищому навчальному закладі під час вивчення, зокрема, курсу загальної фізики. Для цього нами запропонована методика формування експериментаторських компетентностей у майбутніх учителів технологій. При цьому формуються проектно-технологічні та інформаційно-комунікаційні компетентності, які є базовими у підготовці майбутніх учителів технологій. Використання таких досліджень є досить ефективним у частині формування експериментаторської компетентності, яка спрямована на використання здобутих знань. Адже, виконуючи за запропонованою методикою лабораторні роботи у суб’єктів навчання забезпечується формування сучасного і грамотного коригування життєвих уявлень, накопичується безцінний життєвий досвід.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.
  • Ескіз
    Документ
    Проектування лабораторно-практичних робіт з курсу «Технологія приготування страв»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Iryna
    (UA) У статті обґрунтовано дидактичну цінність лабораторно-практичних занять із навчальної дисципліни «Технологія приготування страв» і запропоновано алгоритм їх проектування.