Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Психолого-педагогічний аналіз прогнозованих трудових функцій кваліфікованих робітників при пошитті швейних виробів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна(uk) Проаналізовані трудові функції робітників при пошитті швейних виробів в умовах сучасного та прогнозованого виробництва для обґрунтування змісту освіти кваліфікованих швачок, кравців, операторів швацького устаткування. При цьому виробнича операція розділена на фази: підготовчу, виконавчу, контрольно-керівну. Встановлено, що зміни у змісті праці будуть найбільш суттєвими на виконавчій фазі. Це зумовлене впровадженням автоматизованого обладнання та автоматизованих швейних ліній. Обґрунтовано, що кваліфікованим робітникам швейної галузі будуть необхідні знання та вміння з використання професійно орієнтованого програмного забезпечення.Документ Підготовка кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ежова, Ольга Владимировна; Єжова, Ольга Володимирівна(uk) Проаналізовані основні етапи розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні. Узагальнена інформація щодо програм навчання рукоділля в жіночих навчальних закладах, починаючи з ХІХ століття. Встановлено, що з початку ХІХ століття в Україні відкривались ремісничі училища для дітей нижчих чинів, які навчали швейній справі. Обґрунтовано, що до кінця ХІХ століття в підготовці кравців переважало учнівство, як передавання професійного досвіду від майстра до учня. Встановлено, що перший період розвитку системи професійної підготовки робітників швейного профілю (кінець 80-х рр. XIX століття – 1920 р.) характеризується обов’язковістю навчання швейної справи всіх дівчат на рівні побутових потреб, та появою жіночих професійних шкіл з фаховим вивченням крою та шиття.