Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування креативного мислення студентів фахової передвищої освіти у процесі навчання фізики
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Садовий, Микола Ілліч; Пташко, Олена Олександрівна; Sadovyі, M.; Ptashko, O.
    (ua) Проблема формування креативного мислення здобувачів фахової передвищої освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли важливим чинником успіху студента коледжу або технікуму стає його здатність до самовдосконалення та саморозвитку.Одним із шляхів вирішення проблеми є використанні креативних технологій ,нестандартних підходів, нових методів діяльності та моделей мислення. Тому виникла потреба розглянути методику формування креативного мислення, застосування креативних технологій у студентів фахової передвищої освіти при вивченні фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Манойленко, Наталія Володимирівна; Manoylenko, N.
    (ua) Стаття присвячена проведенню дефінітивного аналізу формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти у вищих навчальних закладах. Останнім часом поняття «компетентність» вийшло на загально дидактичний і методологічний рівень, яке пов’язано з опануванням знань, умінь та навичок, спрямованих на здійснення діяльності технологічної підготовки майбутніх вчителів технологій. Це зумовило введення у вищу технологічну освіту України, таких понять як: «компетентність»,«професійна компетентність», «компетентнісний підхід» зі зміною освітніх переконань, цінностей, технічних засобів та методів навчання. В статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем. Визначено завдання та умови формування професійних компетентностей майбутніх учителів технологічної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ключових компетентностей в учнів старшої школи в процесі профільного навчання технологій виробництва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Чубар, Василь Васильович; Chubar, V.
    (uk) Стаття присвячена проблемі удосконалення формування ключових компетентностей в учнів старшої школи у процесі профільного навчання технологій виробництва. В дослідженні запропоновано напрямки реалізації компонентів ключових компетентностей у навчанні в процесі реалізації творчих проектів шляхом логічного, послідовного, методично обґрунтованого використання методик і технологій навчання одночасно на різних рівнях складності із врахуванням професійних намірів та пізнавальних можливостей старшокласників.
  • Ескіз
    Документ
    Формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Попова, Тетяна Іванівна; Abramova, O.; Popova, T.
    (ua) У статті досліджуються багатомірність трактовки понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція» та з’ясовано особливості формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі. Здійснено аналіз Стандарту вищої освіти України та виявлено перелік й характеристику компетентностей, які необхідні для майбутнього фахівця швейної галузі, а саме: інтегральні, загальні, спеціалізовані (фахові) компетентності. Розглянуто шляхи забезпечення досягнення програмних результатів навчання через удосконалення моделі методики навчання інженерів-педагогів швейного профілю у відповідності з рівнем розвитку швейної галузі, перспективами інноваційного розвитку легкої промисловості. З’ясована необхідність побудови освітнього процесу з урахуванням розвитку та прогнозування досягнень науки і техніки, вдосконалення методів та засобів навчання відповідно до викликів освіти, застосування сучасних освітніх технологій: інформаційних, комп’ютерних, візуалізації, педагогічної взаємодії, кейсових технологій тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Щирбул, Олександр Миколайович; Schyrbul, A.
    (uk) У статті розглядаються проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з питань визначення термінів «компетентність» та «компетенції», виокремлено та описано ключові компетенції, якими мають оволодіти майбутні вчителі технологій після вивчення дисципліни «Технічна творчість».
  • Ескіз
    Документ
    Модульна технологія навчання у формуванні методичних компетентностей майбутніх учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Олександр Миколайович
    (uk) У статті зроблено спробу виявити педагогічні умови реалізації модульної технології у вищому педагогічному закладі освіти, за яких формуються структурні елементи методичних компетентностей вчителя трудового навчання.