Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження технології клаптикового шиття в процесі безперервного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Olexandrivna; Кудревич, Ірина Олександрівна; Кудревич, Ирина Александровна; Kudrevych, Iryna Olexandrivna
    (ua) В статті розкривається проблема впровадження безперервного навчання з технології клаптикового шиття (печворк, квілтинг) для людей різних вікових категорій. Наголошується на необхідності експериментальної перевірки універсальної навчальної програми з даної технології та спеціальної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання для впровадження цієї програми в освітній процес.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-технічні умови реалізації профільного навчання старшокласників технологій виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглядаються організаційно-технічні умови реалізації профільного навчання старшокласників технологій виробництва. Аналізується навчання на базі ресурсних центрів як найбільш ефективна форма реалізації профільного навчання старшокласників у сфері технологій виробництва. Окрім засвоєння учнями початкових професійних знань, умінь і навичок, подібна форма організації навчання старшокласників технологіям виробництва дозволяє сформувати та закріпити базові освітні компетенції, а також сприяє розвитку моделі безперервної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інформаційної підготовки вчителів трудового навчання до роботи в загальноосвітніх школах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гринь, Денис Васильович
    (UA) В статті проаналізовані проблема підготовки вчителів трудового навчання до педагогічно – профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах на основі потреб та вимог сучасного суспільства. Визначенні певні засади та підходи до вирішення цього питання. Наголошено на складовій в підготовці учнів - ролі профорієнтаційної роботи з учнями для подальшого трудового або учбового орієнтування їх в суспільстві.