Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
- Документ Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».
- Документ Удосконалення техніко-технологічної підготовки старшокласників у процесі профільного авчання технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення змісту та шляхів реалізації галузі "Технологія" з підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах сучасного соціально-економічного розвитку в України.
- Документ Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.
- Документ Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.
- Документ Формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Інтеграція змісту експериментальних завдань з фізики і трудового навчання в процесі вивчення основ автоматизації і комп’ютеризації – вагомий чинник формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів старшої школи.
