Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Внесок українських учених урозвиток науки про напівпровідники
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олег Миколайович; Садовий, Микола Ілліч; Sarenko, O.; Sadovyi, M.
    (ua) Аналіз науково-методичної та навчальної літератури свідчить, що існують певні проблеми щодо використання історичного матеріалу при вивченні фізичних дисциплін. У той же час доведено, що удосконалення рівня предметної підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін пов язане з вивченням історії фундаментальних наукових відкриттів, використанням у навчальному процесі історичних відомостей щодо виникнення та розвитку найважливішихетапів науки, з узагальненням та систематизацією знань студентів з природничих дисциплін в контексті їх історичного розвитку. У статті приведено історичний огляд становлення науки про напівпровідники у першій половині ХХ ст. та внесок українських вчених в даний напрямок досліджень. Особлива увага приділена теоретичним та практичним розробкам Вадима Євгеновича Лашкарьова, які створили фундамент для сталого розвитку теорії фізики й технології напівпровідників, а також транзисторної мікроелектроніки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування проектно-технологічної компетентності засобами 3D моделювання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хомутенко, Максим Володимирович; Khomutenko, M.; Садовий, Микола Ілліч; Sadovyi, M.; Трифонова, Олена Михайлівна; Tryfonova, O.
    (uk) Сучасне світове товариство стоїть на порозі тотальної цифровізації всіх сфер діяльності людства. У зв’язку з цим на початку ХХІ століття значного поширення отримав процес діджиталізації. Постає проблема перегляду компетентностей, які повинні бути сформовані у здобувачів освіти у відповідності до вимог часу. Однією з таких компетентностей є проектно-технологічна. Тому в статті ми зупинилися на проблемі формування в здобувачів освіти проектно-технологічної компетентності шляхом упровадження 3D-моделювання в освітній процес технічних, фізико-математичних і природничих дисциплін. Для забезпечення формування проектно-технологічної компетентності в освітньому процесі ми пропонуємо використати програму Blender версії 2.82a. Нами запропонований приклад практичної роботи «Прозора ваза та симуляція тканини» виконаної за допомогою програми Blender.