Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Професійне спрямування старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Трубіна, Оксана Василівна; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasily Vasilyevich; Trubina, Oksana Vasilevna(ua) Стаття присвячена проблемі удосконалення реалізації професійного спрямування учнів старшої школи у процесі профільного технологічного навчання. При пошуку шляхів удосконалення професійного спрямування учнів автори керувались положенням, що оптимальна реалізація диференціації й індивідуалізації навчального процесу дасть змогу за рахунок змін у структурі, змісті й організації освітнього процесу повніше враховувати інтереси, нахили і здібності учнів та їхні можливості, а також створювати умови для навчання старшокласників відповідно до їхніх освітніх і професійних інтересів і намірів щодо соціального і професійного самовизначення. Автори запропонували для удосконалення професійного спрямування старшокласників: здійснювати діагностику інтересів, нахилів, здібностей, освітніх запитів та психофізіологічних особливостей; інформувати про світ професій, види професійного навчання та можливі напрямками подальшого професійного становлення; відстежувати результати навчальних досягнень старшокласників та корегувати на їхній основі вибір майбутньої професії.Документ Навчально-пізнавальна діяльність старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Беліченко, Олена Володимирівна; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasily Vasilyevich; Belichenko, Elena Volodymyrovna(ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва, які ще не одержали належного обґрунтування в педагогічній науці та практиці. За результатами дослідження автори прийшли до висновку, що ефективність навчально-пізнавальної діяльності старшокласників у процесі профільного навчання технологій виробництва підвищиться, якщо під час навчального процесу будуть логічно, послідовно і методично обґрунтовано використовуватись: методи активізації навчально-пізнавальної діяльності та засоби навчання за допомогою яких навчальний матеріал стане предметом активних розумових і практичних дій; морально-вольові та фізичні сили учнів для активної пізнавальної діяльності та розвитку їхніх здібностей; дидактично та психологічно обґрунтована організація навчального процесу, за якої старшокласники вчаться за бажанням і внутрішніми потребами; цілеспрямований розвиток мотивації навчальної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей.