Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Формування у майбутніх учителів трудового навчання знань з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни технічна творчість(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Щирбул, Олександр Миколайович; Shirbul, Аleksandr(ua) У статті розглядаються проблеми формування у майбутніх учителів трудового навчання знань, умінь і навичок з питань інтелектуальної власності при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість».Проводиться теоретичний аналіз наукових джерел, законодавства України в сфері інтелектуальної власності, аналізується зміст підготовки студентів з питань технічної творчості та окремих питань інтелектуальної власності. Наводяться конкретні приклади завдань самостійної роботи, виконання яких сприяє розширенню й узагальненню знань студентів про техніку, технічну творчість, винаходи, види винаходів, патенти, методи та засоби пошуку й аналізу необхідної технічної інформації.Документ Удосконалення змісту дисципліни «технічна творчість» – важливий елемент формування творчого потенціалу студентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Mykolayovych(ua) Стаття присвячена проблемам удосконалення змісту дисципліни «Технічна творчість» при підготовці майбутніх учителів трудового навчання. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з питань змісту технічної творчості, методів навчання, способів організації творчої технічної діяльності. Розкрито сутність практичних завдань, які використовуються для підготовки студентів в аспекті технічної творчості. Зокрема, в публікації основна увага приділяється класифікації технічних задач як одного з видів технічних завдань, котрі дають можливість студентам формувати свої знання, уміння й навички з технічної творчості, використовувати різні способи розв’язання технічних протиріч, розвивати інтуїцію, здатність до аналіз, синтезу, узагальнення, критичної оцінки, перенесення досвіду та інші творчі технічні здібності.Документ Використання програми power point для супроводу навчальних занять з дисципліни «технічна творчість»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Nikolivich(ua) Стаття присвячена проблемі удосконалення методів і форм організації навчальної діяльності при підготовці майбутніх учителів трудового навчання й технологій з питань технічної творчості. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем інформаційного, методичного забезпечення освіти в аспекті створення та використання електронних засобів навчання в сучасному освітньому процесі вищої школи. Розглянуто окремі методичні особливості застосування програми Power Point при навчанні студентів, визначено позитивні та негативні моменти використання цієї програми для супроводу процесу навчання. Наведено приклад використання мультимедійної програми для розробки тестових завдань з дисципліни «Технічна творчість», котрі дають можливість ефективно контролювати рівень засвоєння студентами навчального матеріалу, стимулюють їхню самостійну роботу.Документ Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Щирбул, Олександр Миколайович; Shchirbul, Oleksandr(UA) У статті розглядаються проблеми фундаменталізації підготовки студентів. На основі аналізу змісту дисципліни «Технічна творчість» визначено фундаментальні дисципліни та знання, необхідні для якісної підготовки майбутніх учителів технологій в аспекті технічної творчості.