Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження технології клаптикового шиття в процесі безперервного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Olexandrivna; Кудревич, Ірина Олександрівна; Кудревич, Ирина Александровна; Kudrevych, Iryna Olexandrivna
    (ua) В статті розкривається проблема впровадження безперервного навчання з технології клаптикового шиття (печворк, квілтинг) для людей різних вікових категорій. Наголошується на необхідності експериментальної перевірки універсальної навчальної програми з даної технології та спеціальної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання для впровадження цієї програми в освітній процес.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема гармонії виховних впливів трудового навчання у спадщині Василя Сухомлинського
    (КОД, 2018) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Olexandrivna
    (uk) У статті осмислюється проблема гармонії виховних впливів трудового навчання на учнів загальноосвітньої школи в інтерпретації Василя Олександровича Сухомлинського. Практикуючий вчитель, досвідчений організатор освітнього процесу, великий педагог у своїх працях неодноразово наголошував на непроминальному впливові праці для становлення особистості. Предметно-перетворювальна трудова діяльність учнів має надзвичайні можливості для цілісного фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості учня, здійснення особистісно-орієнтованого підходу у формування творчих можливостей дітей. У педагогічних працях В. О. Сухомлинського наскрізно окреслюється твердження про те, що справжнє виховання немислиме без життя у світі праці. Саме праця лежить в основі і розумового, і морального, і естетичного, і емоційного виховання. У статті засвідчується, що трудова діяльність – сприятливе підґрунтя для самовизначення, формування життєвої активності учнів різних вікових груп, їх духовного, інтелектуального і фізичного вдосконалення. І головне завдання для педагога – згармонізувати трудовий процес у єдності усіх педагогічних впливів при формуванні цілісної особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічний аспект формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Oleksandrivna
    (ua) У статті розглянуто аксіологічний аспект як один із стрижневих чинників формування екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій, що сприяє підвищенню якості екологічної освіти і виховання, екологізації усього освітнього процесу. Зазначено, що сьогодні загальнолюдські цінності виступають на перший план як основа екологічної культури та є визначальними у змістовному наповненні спрямованості особистості, є базисом її ставлення до навколишнього середовища та інших людей, складають мотиваційну основу життєвої активності, особистісного та професійного розвитку людини. Установлено, що головним фактором безпечного та гармонійного існування людства виступають засади духовності, високих моральних, екологічних, етичних принципів, де на перший план виходять не матеріальні потреби, а ціннісне ставлення до Природи, розвиток екологічної культури кожного члена суспільства. Формування екоцентричної екологічної свідомості і культури підростаючого покоління покладено на вчителя, тому першочерговим постає завдання формування екологічної культури майбутнього вчителя. При цьому аксіологічний аспект виступає одним із ключових, оскільки ціннісні орієнтації визначають змістовне наповнення спрямованості особистості, є базисом її ставлення до навколишнього середовища та інших людей, складають мотиваційну основу життєвої активності.
  • Ескіз
    Документ
    Специфічні принципи навчання у позаурочній художньо-трудовій діяльності учнів
    (2014) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystyakova, L.
    (uk) У статті розкрито сутність специфічних принципів художньо-трудової діяльності учнів, особливості підготовки майбутніх учителів технологій до упровадження цих принципів у позаурочну художньо-трудову діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості виставково-ярмаркової діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна
    (uk) У статті розглянуто роль виставково-ярмаркової діяльності як однієї із сфер сучасної економіки, інструменту маркетингу; визначено, що на сучасному етапі розвитку, враховуючи посилення процесів інтеграції в світовому економічному просторі, виставково-ярмаркова діяльність є однією з найбільш динамічних сфер розвитку світової економіки, оскільки вона відіграє важливу роль у зміцненні міжнародних зв’язків, внутрішньої і зовнішньої торгівлі, пропаганді передових технологій та нових видів продукції; розмежовано поняття «виставка» та «ярмарок» у системі маркетингових комунікацій; окреслено напрями спеціалізованої фахової підготовки спеціалістів, які здатні ефективно та продуктивно працювати у галузі виставкової справи та основні принципи художньої організації ярмарків та виставок.