Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Khrinenko, Tatyana Viktorovna; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergiy Ivanovich
    (uk) Стаття присвячена проблемам визначення шляхів підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі професійної освіти. Про наявність проблеми свідчить постійне зменшення замовлення Міністерства освіти і науки на фахівців в швейній галузі, сфері послуг тощо. Аналогічна ситуація і у галузі машинознавства, обробки матеріалів, електроніці. Природничі дисципліни майже не мають попиту, відсутня ефективна актуалізація потреби на природничо-математичну підготовку. Проте глобальний науково-технічний прогрес потребує прискореного розвитку вказаних галузей, що створює в державі суперечність між соціальним запитом та реальністю. Закони України, постанови Кабінету Міністрів, накази МОН про освіту свідчать, що в них чітко виділяються довгострокові аспекти розвитку освіти, зокрема глобальні: ідея цифрової трансформації та STEM освіти. На нашу думку виділені напрямки заслуговують на увагу. В цьому зв’язку нами окреслена структура дослідження освітнього стану суспільства, на основі якої доцільно проводити дослідження з усунення суперечностей, що мають місце.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості застосування групової навчальної діяльністі у практичній підготовці майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Хриненко, Татьяна Викторовна; Hrinenko, Tatyana
    (uk) У статті розглядаються фронтальна, індивідуальна та групова форми організації навчальної діяльності студентів спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології). Особл иву увагу звернуто на особливості застосування групової навчальної діяльності у практичній підготовці майбутніх вчителів трудового навчання (технологій) на прикладі викладання дисциплін «Технологічний практикум» (обслуговуючі види праці) та «Навчально-технологічна практика». Розглянуто принципи формування гомогенних чи гетерогенних навчальних груп, для яких у залежності від змісту завдання, групову роботу можна поділити на два види – недиференційовану (всі групи отримають однакові за змістом завдання) та диференційовану (групи отримають різні за змістом завдання). Такий вид групової форми навчання сприятиме професійному зростанню майбутніх учителів трудового навчання, покращенню практичної підготовки, розвитку творчої уяви, мислення, здатності до творчих і нестандартних підходів, а також формуванню життєво важливих компетенцій: комунікативної та технологічної.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Хріненко, Тетяна Вікторівна
    (uk) В статті визначено значення формування творчого потенціалу під час професійної підготовки майбутніх вчителів технологій, проаналізовано зміст поняття «творчий потенціал учителя технологій».