Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Єкименкова, Ольга Валентинівна; Екименкова, Ольга Валентиновна; Yekymenkova, Olha; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Иллич; Sadovyi, Mykola
    (uk) Компетентнісний підхід спрямовує процес вивчення методики навчання фізики у вищих педагогічних навчальних закладах зовсім в нове русло. Тому при підготовці майбутнього учителя фізики важливо формувати методичну компетентність в студентів, а саме уміння ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй фаховій діяльності. Зокрема, такі технології дають можливість на якісно новому рівні реалізувати принцип наочності. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики сприятиме гармонічному розвитку когнітивних здібностей особистості студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання як засіб реалізації акмеологічного підходу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Бобик, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена дослідженню моделюванню, як методу дослідження явищ і процесів, що реалізується на основі акмеологічного підходу. Розглянуті акмеологічні умови, види моделювання, критерії та функції моделювання. Наведені приклади використання методу моделювання в процесі навчання фізики для досягнення кращої якості навчання. Поставлені та розв’язані наступні задачі: 1) проаналізувати акмеологічні умови досягнення кращого результату; 2) встановити основні критерії моделювання у навчанні фізики; 3) обгрунтувати ефективність використання моделювання на основі акмеологічного підходу.