Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування власного іміджу студентів у процесі вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Мироненко, Наталя Василівна; Мироненко, Наталья Васильевна; Mironenko, Natalya Vasilevna
    (ua) Стаття присвячена питанню формування власного іміджу студентів під час вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутніми учителями трудового навчання та технологій. У публікації розглядається поняття та значення власного іміджу у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем формуваннявласного іміджу та особливостей цього процесу під час вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутніми учителями трудового навчання та технологій. Визначено місце та роль формування власного іміджу у систему вищої освіти та підготовці майбутніх вчителів трудового навчання зокрема. Зазначено, зовнішність учителя − складовий елемент педагогічної техніки, яка, відповідно, є структурним компонентом педагогічної майстерності. Отже, удало дібраний гардероб допоможе не тільки справити приємне враження на довколишніх, а й підкреслить професійні та особисті якості педагога. Крім того, актуальним і доцільним є необхідність удосконалення наявної системи розвитку педагогічної майстерності щодо створення механізму формування стійкого цілісного образу педагога (педагогічного іміджу), який забезпечить оптимальні умови для навчання й виховання учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Місце дистанційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ткачук, Станіслав Іванович; Мироненко, Наталя Василівна; Ткачук, Станислав Иванович; Мироненко, Наталья Васильевна; Tkachuk, Stanislav Ivanovich; Mironenko, Natalya Vasilevna
    (ua) Стаття присвячена питанню запровадження дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. У публікації розглядається поняття та значення дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем застосування дистанційних технологій навчання та особливостей їх використання у навчальному процесі майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Визначено місце та роль запровадження дистанційних технологій навчання у систему вищої освіти. Зазначено, значення адаптації навчальної діяльності викладача у звязку із зміною науково-технічного прогресу та системи навчання. Наведено приклади запровадження дистанційних технологій навчання у системі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка та Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Ескіз
    Документ
    Організація наукової роботи студентів під час вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці».
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Мироненко, Наталя Василівна; Мироненко, Наталья Васильевна; Mironenko, Natalya Vasilivna
    (uk) Стаття присвячена вивченню питання організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. У публікації розглядається поняття та значення науково-дослідної роботи, її види та форми організації даної форми роботи зі студентами вищих навчальних закладів взагалі та у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» зокрема. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. Визначено місце та роль запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці». Наведено приклади запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка.
  • Ескіз
    Документ
    Місце інноваційної діяльності у професійній підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Мироненко, Наталя Василівна; Мироненко, Наталья Васильевна
    (uk) У статті розглядається сутність таких дефініцій як інновація, інноваційна діяльність, виокремлено напрямки досліджень, що розробляються вітчизняними та зарубіжними науковцями щодо здійснення інноваційної діяльності в педагогічній освіті. Також розкривається значення інноваційної діяльності у сучасній системі освіти та її актуальність у підготовці майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. Показано деякі аспекти інноваційної спрямованості педагогічної діяльності викладачів під час професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Наведено приклад застосування такої інноваційної діяльності як метод проектів, що є ефективним для формування фахівця, здатного вільно себе почувати в умовах сучасних ринкових відносин, під час викладання фахових дисциплін в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи.